Gezocht een leuke hobby

Discussie in 'De lounge' gestart door Young Flower, 29 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ja dat is ook een optie. Alleen bij de boekhandel hebben ze het niet. Wel bij de speelgoedwinkel, maar is toch mindere kwaliteit dan die van Ali. Ik wil wel dat ik het daarna ook echt aan de muur kan hangen.

    Bij bol.com kan ik ze ook bestellen, maar die komen ook van Ali alleen 3x duurder dus sorry dan ga ik het daar niet bestellen.
     
  2. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.151
    2.237
    113
    Vrouw
    Plantjes! Moestuintje aanleggen, bloemenborder zaaien of bijvoorbed een groene kneusjesbox bestellen op plantje.nl en dan uitzoeken wat je hebt gekregen, hoe je ze kunt verzorgen, stekjes maken om weg te geven of te ruilen... En aansluitend daaraan macramé plantenhangers knopen
     
  3. Plopperdeplopperdeplop

    1 feb 2020
    266
    446
    63
    Vrouw
    Wat @Rosa Canina zegt Lego maken en sorteren. Jammer dat mijn zoon zijn lego intussen zelf in elkaar zet. Zit er aan te denken om er eentje met 1000 + stukjes voor mezelf te kopen.

    Verder ben ik dol op scrapbooken en ben ik pas ook nog begonnen met een Junk journal te maken. Daar hoef je in principe niets voor te bestellen en heb je alles in huis:).

    Ontspullen en organiseren is voor mij ook een (nuttige) hobby.
     
    Young Flower en Rosa Canina vinden dit leuk.
  4. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad
    Wat leuk. Ik ben net begonnen ik vind het erg ontspannend.
     
    paula1984 en Young Flower vinden dit leuk.
  5. Ik ben nu aan het proberen om een eigen Facebook pagina aan te maken (ben er helemaal niet in thuis) Had eerst een account aangemaakt want zonder account geen pagina begreep ik.

    En daar dan wat gedichten op te plaatsen die ik zelf geschreven had met foto's die ik ook zelf gemaakt hebt.
    Beide doe ik voor mijn ontspanning dus geen hoogstaand niveau maar het lijkt me leuk om te delen.
     
    paula1984, Young Flower en Paardenbloem vinden dit leuk.
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Dochter en ik zijn dit weekend begonnen, erg leuk. Ik heb ze besteld bij diamond painting kits maar bij bol.com heb je ze ook
     
    paula1984 en Young Flower vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina