Bestaat dit? trollbeads-vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaMarije, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoi dames,

Helaas moet ik vrijdag definitief afscheid gaan nemen van mijn opa. Hij was mijn held en is op bijna 80-jarige leeftijd overleden. Hij wordt gecremeerd en ik zou graag een beetje as van hem bij me dragen. Ik heb een trollbeads-armband... zou hier een kraal aan kunnen o.i.d. met een beetje as erin? bestaat dat?
    Ik heb al op de trollbeads-site gekeken, maar daar staat niet echt iets op.

Wie helpt mij?
    Thanx!

2. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey mamamarije ,

gecondoleert met je verlies , trollbeads heeft geen kraal waar as in kan maar google anders even naar emotion beads deze dame maakt zelf glazen kralen waar ze dus as in verwerkt !

in deze kraal zit ook een zilveren kern in net als bij tb en ze gebruikt zelfs hetzelfde glas (murano) .

ik wil op mijn werk eventueel wel het adres opzoeken

oja stuur je ook nog even een pb

3. MamaMarije

Dank voor jullie reacties! Er zit zeker het e.e.a. tussen wat ik ga bekijken :)

Topic mag dicht.

4. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Er zijn heel wat mensen die dit soort kralen maken, maar let er wel op dat het van goede kwaliteit is.
    Veel mensen denken dat ze dit kunnen, maar helaas is dat niet altijd zo :(
    En juist met dit soort kralen is het wel erg belangrijk dat het op een goede manier gebeurd.
    Als je as in glas gaat verwerken dat is het heel lastig om de kraal mooi rond te krijgen, ik zie vaak van dit soort kralen en die zijn dan niet mooi rond.
    Ook is het erg belangrijk dat de kralen in een speciale oven zijn geweest, dus let daar ook op als je wat gaat bestellen ;)
    Verder zou ik kiezen voor iemand die zelf solide zilveren kernen kan maken, dus niet dat ze er van die losse kernen inplakken.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Geen idee over de kralen maar wilde je even condoleren met je verlies. Sterkte meid!

6. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Goed dat je deze vraag stelt, ik was ook opzoek, maar ik ben altijd zo bang dat het dan prut is

7. MamaMarije

@ Laupa: dank voor je advies, ik ga er zeker op letten!

@ Wilma: dank je, lief!

@ muisje: ja, lastig hè? Het is toch een heel persoonlijk iets en je wil dat daar goed mee omgegaan wordt...

Deel Deze Pagina