Meld je aam bij Grafisch ontwerp wedstrijden - Brandsupply zou ik zeggen en kun je meteen een wedstrijd voor een logo aanvragen.
Ze is toch een voedingscoach, en ok, mediation kan je weglaten, maar ik kan me voorstellen dat als er hormonale zwangere monsters rondlopen die problemen hebben met eten, dat de relatie daar niet beter van wordt Vond de naam op internet en denk, ja dat is wel wat :')
Ik zou niks met vrouw erin doen. Neem aan dat vrouwen je hoofddoelgroep is, maar je ook mannen wilt aantrekken. Denk als je iets met vrouw in de naam doet, dit mannen afschrikt!
Dit! Ik zou vooral op voeding gaan zitten. Oh en als je ook van plan bent een website te lanceren dan zou ik een naam doen die qua URL ook goed werkt.
- Nutrilicious (combinatie van 'nutricious' and 'delicious') - Verandering van Spijs (doet eten ) - Lichtverteerbaar - Muizende Katten (miauwen niet) - Tonnetje Rond - HapSlikWeg Ik vind buitenlandse namen vaak wel leuk hoor, maar ik erger me er dan altijd aan dat heel veel mensen niet weten hoe ze het uit moeten spreken.
- Zwamenov zwa(ngerschap), men(struatie), ov(ergang) - InBalans - Innerlijk Balans - Happy - HappyHealth - NewLife
Wauw wat een leuke reacties en namen zie ik voorbij komen. Hartelijk dank daarvoor. Ik ga me bij een gezondheidspraktijk aansluiten en wil wel een beetje serieuze naam . Ik denk daarom dat ik mijn voornaam doe met daarachter Praktijk voor voedings- en leefstijladviezen. Iemand vroeg nog wat ik voor opleiding gedaan heb? Ik heb natuurvoedingsadviseur gedaan bij Sonnevelt opleidingen, daarna Vrouw en Hormonen bij Care for woman en ben nu bezig met orthomoleculaire voeding