plotseling zo moe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mary12, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben 23+2 en ik ben sinds 2 a drie 3 wken,a extreem moe. Als ik opsta ben ik al na een uur heel moe, ik werk niet op het moment, gelukkig anders had ik niet geweten hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
    Ik heb zelfs de puf niet om 's morgen te douchen, ben zo vermoeid. Ijzer was goed 8, dus dat is het niet.
    Kan dit nog omslaan en valt er toch iets aan te doen? In het begin was ik ook moe maar niet zo erg. Best dagen van energie gehad.

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Same here! Ik lees even mee!

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ik heb dit ook even gehad, een paar dagen. Wat bij mij hielp was juist even iets gaan doen. Stukje lopen, fietsen. Hoeft niet lang, kwartiertje ofzo. Extra stukje fruit eten en veel water drinken. probeer. tijdens je dutjes ook echt niet langer dan een uur te liggen.

4. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, derby dank je. Ik doe dat wel ik ga niet de hele dag slapen ofzo. Maar blijf in beweging en af en toe slapen maar niet te lang. Ziet er naar uit dat we het ff moeten aankijken. Balen!

5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hier ook 26+4 en exstreem moe sinds tijdje, ga idd op werk altijd maar even druk zijn want dat helpt vaak om uit die " sleur" van vermoeidheid te komen. ijzer en HB laten checken?

6. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hb laten checken dat is toch ijzer tekort?

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik had dat ook in die periode, idd ijzertekort was de boosdoener. Zou even laten prikken voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina