GRR Alles gewist

Discussie in 'De lounge' gestart door MIss X, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik ben bezig om al mijn topics en post te lezen en te kopieeren.
    De leukste wil ik graag uitprinten en plakken in een boek met foto's van mijn buik etc.
    Ik wilde namelijk altijd een zwangerschapsdagboek bijhouden maar dat is nooit gelukt.

Ik ben zo blij dat mijn herinneringen nog te lezen zijn en dat de datum en tijd erbij staan vermeld.

Ik moet soms wel lachen om al die topics over elk pijntje die ik had waar ik allemaal wel niet bang voor was in de zwangerschap.
    De eerste echo en ook persoonlijke dingen, hoogte en dieptepunten.
    Ik was natuurlijk heel actief in de zwangerschap.

Nu was ik over de helft en heb ik perongeluk het niet opgeslagen, kan ik weer alles ga nalezen en uitzoekn pfff

Heeft iemand dit eerder gedaan?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep, ik heb het ook gedaan. Was enorm veel werk maar ik heb nu een pracht dagboek van mijn eerste zwangerschap.

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Thanxxx Tummetje, ik had dat al door, anders was het echt zoeken geblazen hahaha..

Ik verheug me zo op het moment dat alles af is, lekker op de bank en alles teruglezen.

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Pfff.. Wel leuk!

Maar moet er niet aan denken om al die duizendnogwat berichten die ik heb geschreven hierzo, op te slaan en uit te printen. Slaat dat ding op hol, hihi.

(en dat zal nog erger zijn bij bv natasja, met dr over de 10000 berichten haha)

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hihihi, ik dacht al dat je aan het zoeken was in alle topics :D

ik heb er pas eentje van iemand gezien, en die kon de helft al niet meer invullen omdat ze het vergeten was, dus houd het goed bij, het is zo mooi als het compleet is!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou nog altijd de pagina's met felicitaties van zwangerschap en geboorte van Ruben uitdraaien....ik moet het nog steeds doen.

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wat een leuk idee

succes met opnieuw beginnen :(

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, van mijn eerste zwangerschap ook van (alle!) fora waar ik toen op zat mijn berichten opgezocht en uitgeprint. Wat een werk pfff. Maar het was het zeker waard.

10. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Toevalig, zat er vanmiddag net aan te denken mijn berichten eens na te pluizen

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb alleen mn berichten gedaan van de februarimama's. Een stuk overzichtelijker en daar staat alles wat ik zou willen kunnen teruglezen.

Deel Deze Pagina