Ik ben bezig om al mijn topics en post te lezen en te kopieeren. De leukste wil ik graag uitprinten en plakken in een boek met foto's van mijn buik etc. Ik wilde namelijk altijd een zwangerschapsdagboek bijhouden maar dat is nooit gelukt. Ik ben zo blij dat mijn herinneringen nog te lezen zijn en dat de datum en tijd erbij staan vermeld. Ik moet soms wel lachen om al die topics over elk pijntje die ik had waar ik allemaal wel niet bang voor was in de zwangerschap. De eerste echo en ook persoonlijke dingen, hoogte en dieptepunten. Ik was natuurlijk heel actief in de zwangerschap. Nu was ik over de helft en heb ik perongeluk het niet opgeslagen, kan ik weer alles ga nalezen en uitzoekn pfff Heeft iemand dit eerder gedaan?
Yep, ik heb het ook gedaan. Was enorm veel werk maar ik heb nu een pracht dagboek van mijn eerste zwangerschap.
http://www.zwangerschapspagina.nl/searc ... r=MIss%20X hier staan al jouw berichten (van miss x), dan hoef je in ieder geval niet meer in de topics te zoeken
Thanxxx Tummetje, ik had dat al door, anders was het echt zoeken geblazen hahaha.. Ik verheug me zo op het moment dat alles af is, lekker op de bank en alles teruglezen.
Pfff.. Wel leuk! Maar moet er niet aan denken om al die duizendnogwat berichten die ik heb geschreven hierzo, op te slaan en uit te printen. Slaat dat ding op hol, hihi. (en dat zal nog erger zijn bij bv natasja, met dr over de 10000 berichten haha)
hihihi, ik dacht al dat je aan het zoeken was in alle topics ik heb er pas eentje van iemand gezien, en die kon de helft al niet meer invullen omdat ze het vergeten was, dus houd het goed bij, het is zo mooi als het compleet is!
Ik zou nog altijd de pagina's met felicitaties van zwangerschap en geboorte van Ruben uitdraaien....ik moet het nog steeds doen.
Ja, van mijn eerste zwangerschap ook van (alle!) fora waar ik toen op zat mijn berichten opgezocht en uitgeprint. Wat een werk pfff. Maar het was het zeker waard.
Ik heb alleen mn berichten gedaan van de februarimama's. Een stuk overzichtelijker en daar staat alles wat ik zou willen kunnen teruglezen.