Zat te denken over zwanger worden en sport. Ik doe zelf aan paardrijden en niet 1x in de week maar wat vaker. Kan ik dit blijven doen of moet ik stoppen totdat ik zwanger ben? En hoe gaat dat straks als ik zwanger ben kan ik dan wel rijden of moet ik tijd stoppen? Wie kan me helpen bij deze vragen?
Haha bij ons op de manege had je in de zomer een hele babyboom. 4 vrouwen tegelijk zwanger en alle 4 hebben ze tot de laatste maand gewoon door gereden. Ook reden ze gewoon hun paarden voordat ze zwanger raakte. Dus het kan verder geen kwaad met het zwanger worden. Wel wordt aangeraden testoppen met paardrijden als je zwanger bent, vanwege het eventuele vallen van een paard.
er zijn een aantal sporten die worden afgeraden als je zwanger bent, volgens mij is paardrijden er 1 van (i.v.m. trillingen en schokken) moet je even googlen op zwanger en sport succes
Stom... zat hier en schoot me te binnen.. denk eens ff vragen... Heb inmiddels het gevonden op internet.. http://www.rvdecavalier.nl/Tip_zwanger.htm voor mensen die het zelfde willen weten Bedankt voor de tip.. had er niet aan gedacht.. Zou wel aan me haar kleur liggen.. hihih