Hoi allemaal, Ik was zonet in de c1000 en daar was een aanbieding van wasverzachter van robijn 2 voor 5 euries en daar krijg je ook het leuke Beertje Robijntje bij! Mijn zoontje is er nu al helemaal weg van!
Versturen is ook geen optie dan word het pakketpost. Geen C1000 een paar km verderop of in de buurt van familie zodat die er een voor je kan halen?
Gevonden op de C1000 site, GRONINGEN, Wielewaalplein 1, 9713 BP, C1000 Wielewaalplein Meer vestigingen in de buurt van GRONINGEN EELDE, Stoffer Holtjerweg 1, 9761 CA, Filiaal C1000 Eelde WINSUM, W.C. Obergon 2, 9951 HL, C1000 Overeem TEN BOER, Koopmansplein 10, 9791 MA, C1000 Alma
Heb Robijntje net ook gehaald, echt een mooi beertje. Blijft mooi in de verpakking,hopen dat hij er snel uit kan en op de kinderkamer dan liggen. Eerst moet die ongi maar eens doorzetten, heb nu al 3 dagen beetje bruinverlies. Schiet op...
Mijn schoonzus gaat voor mij kijken! Jippie! Hopen dat die er nog is , want ze zullen vast gauw op zijn!
Volgens mij wel het was tot gisteren. Misschien hebben ze nog beertjes over als je maandag heen gaat. Dat je die nog mag meenemen
Hier bij de C1000 kun je een paar weken na de actie altijd de overgebleven promotie-producten gratis of tegen een prikkie mee nemen. Heb er deze week trouwens niets van gezien hier, wel een gratis koektrommel van Snickers.