Gezocht: goeie tips tegen maagzuur. Ik ben het stadium voorbij dat vanillevla, melk of rennies nog (lang) helpen. Vanaf na de lunch begint het branderige gevoel. Savonds in bed is een ramp, er komt echt steeds zuur naar boven, zo vies. Ik eet kleine porties en let op wat ik eet. Wie heeft er een goeie tip of iets van de drogist dat je mag gebruiken?
Ik zelf gebruik Omeprazol ( op recept ) maar bij de drogist kun je Locecosan halen dat is eigenlijk hetzelfde en dat mag je tijdens de zwangerschap gewoon gebruiken en help echt super goed !
Vorige zwangerschap antagel via apotheek. Nu bij de gyn onder controle en hij raadt gaviscon drank aan. Ik pak een lepelmvoor de nacht en dan 's nachts zo nodig. Overdag heb ik rennies die helpen. Verder drink ik geen sapjes, cola oid maar veel yoghurtdranken of melk. Ik probeer na 20:30 ook niks meer te eten. (Geen chips, koekjes enzo....)
Check t forum even, er is nog een heel recent topic over maagzuur. Ik gebruik Gaviscon, werkt perfect. (Vloeibare variant)
Ohh goed topic dit Ik sabbel aan een zuurstok of lollie en dat helpt bij mij ) Vreemd?? Hihi van vla enzo wordt ik misselijk...