Vragen over opvolgmelk, Nutrilon

Discussion in 'Flesvoeding' started by tinkerbel, Sep 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Mijn mannetje krijgt nu bij stap 1, gewoon Nutrilon en Nutrilon Forte gemixt.
    Voordat hij gaat slapen krijgt hij zelfs 6+180 alleen maar Forte (met 2 scheppen Nutrix)

Als hij nu straks over gaat op stap 2, krijgt hij dan weer Forte erbij, blijft de sterkte hetzelfde? Of is stap sterker de gewone.
    En ik zag dat er ook Nutrilon Nacht is, weet iemand of dat net zo sterk is als Forte?

Ik weet dat het nog niet zover is, maar AH heeft 25% korting op alle babyvoeding vanaf 6 maanden (scheelt zoveel, wil inslaan) ;)

Gr, Tinkerbel

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij zijn van nutrilon Forte nr1 helemaal overgestapt naar standaard nr2. Die nr2 is toch al wat voedzamer (max 800cc per dag). Hier ging dat prima, omdat C al snel zijn boterham, groente en fruit goed at.

Als hij 's nachts wel wakker wordt met honger kun je eventueel weer Forte bij gaan geven, maar wij wilden het toch graag eerst zonder proberen.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik sluit mij bij Deepfreeze aan

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Maar heeft er iemand ervaring met de Nutrilon Nacht?

5. ProudMum

volgens mij is die ongeveer hetzelfde

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    hetzelde als Forte bedoel je?
    en gooi je daar ook Nutrix bij?

7. ProudMum

het is net als forte, alleen dan met granen. zou er geen Nutrix door doen aangezien er granen in zitten.

Heb de kant en klare papjes wel eens gegeven, maar merk geen verschil tussen een fles opvolgmelk+nutrix of de nutrilon goedenacht

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    nou aangezien ik nu forte+2 scheppen Nurtix geef voor het slapen gaan, moet ik mischien eerst maar eens gewoon+Nutrix proberen.

Kan ik later altijd nog Nutrilon goedenacht proberen.
    Bedankt,
    Tinkerbel

Share This Page