Als iemand z'n bon heeft ontvangen en hem niet gaat gebruiken dan zou ik graag deze willen overnemen!
IK hou me ook van harte aanbevollen, het zijn de enige Pampers die lekker zitten bij mijn meisje....En korting kan ik heeeeeeeel hard gebruiken!
Huh? Ik heb ook een bon voor 5 euro korting maar hoef maar 1 pak pampers simply dry te kopen, zijn er dan verschillende bonnen?
Ik heb zowel de bon van Pampers simply dry (5 euro korting) als de bon van de 11,49 euro korting op 4 midpakken Pampers. Bij interesse pb me maar. EDIT: de bon van 5 euro korting is inmiddels vergeven.
Oh en ik heb ook die bon van 11,49 korting op normale pampers ook te ruil tegen volle spaarkaart van Etos babyzegels
ik heb alleen die bon van 11,49 euro korting gekregen ... balen dat ik die andere niet heb gekregen !
Ik heb ook beide bonnen hier liggen. Roep maar als je 1 van de twee wilt. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Ik heb ook de bon van Pampers simply dry (5 euro korting) als de bon van de 11,49 euro korting op 4 midpakken Pampers. Bij interesse pb me maar.
ik heb ook de bon voor 5 euro korting op simply pampers. Ik vind ze helemaal niets dus degene die ze wel kan gebruiken mag een pb sturen hoor! De andere bon heb ik ook over.
Ik heb hier ook een bon voor 5 korting op de simply dry luiers liggen. Geldig tot 29 april. Wie kan ik er blij mee maken?