Onze dochter woord eind maart 3 jaar en haar oma en opa willen haar een fiets geven. Maar als ze op de fiets van het buurmeisje wil gaan fietsen, komt ze nog niet echt vooruit. Dus ja, wat is handig???!!! Met hoeveel jaar hebben jullie een fiets gekocht?
Iris kreeg voro haar tweede verjaardag een fiest met zeiwieltjes en fietste er eigenlijk vrij snel ook mee weg dacht zo in januari en ze is twee geworden in nov het
wijgaan onze dochter ook een fiets geven met der 3e verjaardag. bij mijn neefje gaat ze er ook op en rijdt ze er heel de straat mee door. op een 3 wieler komt ze niet vooruit dus ligt ook een beetje aan wat voor fiets je gaat halen. zou er dus gewoon eentje doen en oefening baart kunst toch.
Amy kreeg met haar 2de verjaardag een fiets. Het lukt haar nog niet om er goed mee te fietsen, probeert het wel. Op de driewieler en tractor lukt het haar wel
Hier met 2e verjaardag gehad en die was in januari. Gister voor het eerst buiten gefietst en het gaat al steeds beter, maar we moeten dr nog wel een beetje helpen. Maar idd gewoon oefenen!
Ons zoontje had zo'n plastic driewieler (met duwstang) toen hij 1 was, toen hij 2 was een tractor (daar reed hij met zijn 2,5 ineens op weg (ook goed sturend)) en nu krijgt hij dus met zijn 3 jaar een fiets (driewieler). In de winkel proefgereden en ook daar reed hij zo een letterlijk rondje door de winkel. Die tractor lukte eerst ook niet maar even oefenen (als hij niet wilde stopte we ook) toen af en toe met een bezemsteel mee op pad (dat mijn vriend deed of hij duwde) en toen had hij het ineens te pakken.
hier ook als ze 3 is, als ze er dan nog niet op kan fietsen is het toch winter. Ymke kan nog niet eens op een driewieler fietsen dus een fiets vind ik echt zonde (ze kan niet bij de trappers)
bij ons kreeg ze een fiets voor haar tweede verjaardag. Nu is ze nog geen 2,5 jaar en kan er prima op rijden. Op een driewieler crosst ze al rond vanaf ongeveer 1,5 jaar oud. Het verschilt gewoon heel erg per kind wanneer ze gaan fietsen. Onze dochter is motorisch erg handig....
Sem wordt 3 volgende week en hier hebben we ook een fiets gekocht. Voor zijn 2de verjaardag kreeg hij een drie-wieler, maar daar had hij veel moeite mee en ik hoop dat het nu beter gaat met een 'gewone' fiets met zijwieltjes.
Wij hebben onze dochter ook een fiets gegeven voor haar 3e verjaardag. Op de driewieler kwam ze met moeite vooruit, dus ik was stomverbaasd dat ze op de fiets stapte en zo wegreed ! Kijk goed naar welke maat fiets je koopt. Je hebt 12, 14 en 16 inch fietsjes. 16 inch is vaak net te groot voor 3 jaar, wij hebben een 14 inch gekocht, en die past bij onze dochter perfect. Is nu bijna 1 meter lang.
Anders gewoon eens naar een fietsenwinkel en haar laten proberen Wie weet vind ze het geweldig... Zo zijn wij vorige week ook naar de fietsenwinkel geweest en laten proberen. Maar hij vond de tractors, skelters en 3 wielers toch echt veel leuker dan een gewone fiets. Hij had er gewoon geen oog voor. Ook toen hij eenmaal op een fiets stapte wilde hij niet eens proberen te fietsen en zei dat dat een stomme fiets was. Dus wij gaan nu voor iets anders zoeken voor zijn 3e verjaardag. Joris heeft trouwens wel een gewone 3 wieler, hij fietst er wel eens op, maar niet heel veel. Hij 'fietst' veel liever op de loopfiets...
Wij hebben Ilya ook voor zijn derde verjaardag een fiets gegeven. En het gaat erg goed hoor! Even oefenen en ze rijden er zo mee weg!