stopcontacten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door linda84, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wie heeft er een tip voor mijn stopcontacten. Ik heb er nu stopcontactbeveiligers (die plastic dingen) inzitten. Maar de stekker blijft er niet goed inzitten. Ook trek ik ze er weer uit als ik het snoer eruit haal.

Heeft er iemand een tip ?

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    niemand ?

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

niet overal wordt er zo snel gereageerd, zeker niet na de feestdagen (was giga druk in de stad en supermarkt bah)

ik denk dat je ze er dan niet goed in hebt zitten, ik heb 2 soortend ure en goedkope, maar beide blijven goed zitten, stekker kan ik ook gewoon ver genoeg erin krijgen.

heb alleen ruzie met kindersloten hahahaa, ik krijg de draai niet goed, duurt soms 10 keer voordat ik de stekker erin heb, dus niet alleen veiligvoor kind ook voor volwassenen

4. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Anders kan je ook de stopcontacten vervangen door modernere exemplaren. De moderne stopcontacten zijn vaak al kindveilig en een stuk minder lelijk. Hangt er een beetje van af hoeveel je moet vervangen en of je iemand in je buurt hebt die handig is.

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

misschien dat dit wel werkt.....

http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... end=449976

ikzelf heb wel van die gewone "plakdingen"en er geen moeite mee dat ik ze eruit trek ofzo... (?)

ik heb ook wel eens van die beveiligers gezien die gewoon 2 pinnetjes hadden.. die je er echt in kon stoppen.... maar waar ze die verkopen.....?

6. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Ikea maar dan moet je ze zodra je een stekker erin wil doen het andere dingetje er uit halen !

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Precies, hebben wij hier ook gedaan op alle plekken waar ze het meeste is. Die hebben al zo'n ingebouwde beveiliging, zie je niets van en kun je gewoon gebruiken. Die plaatjes vielen er bij ons vaak snel vanaf.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    ja de plaatjes schieten er snel af, en als ik bijv de stekker van de stofzuiger erin doe word hij zodra ik hem loslaat een stukje eruit geduwd. Waardoor hij dus geen contact maakt. Heb momenteel dus bijna geen beveiligers maar moet te natuurlijk wel hebben.
    Overal nieuwe stopcontacten op vind ik een beetje zonde. Deze zien er nog als nieuw uit.
    Mischien moet ik ze maar eens van een ander merk proberen.

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Heb ze bij de karwei gekocht....(helemaal niet duur) en geen problemen ermee...
    succes

10. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Ik heb ze ook al aangebracht (lage stopcontacten en vaak oppassen op neefje en buurkindjes).

Wij hebben ze van de gamma. Waren gele verpakkingen. blijven gewoon zitten hoor en gebruik ze elke dag wel een paar keer om de stekker van de laptop in en uit te doen. Heb van die platte schijfjes in de stopcontacten die ik vaak gebruik en dichte dikke voor de stopcntacten die ik niet of nauwelijks gebruik

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb er een paar die ik gratis heb gehad en die werken ook niet fijn.

en de geen die ik bij prenatal en baby dump vandaan heb gaan prima

Deel Deze Pagina