Hoi, Nou de naam van het topic zegt het al. Ik vraag me af of er misschien iemand is die de volledige serie in het Engels heeft en deze misschien zou willen ruilen voor de Nederlandse serie. Ik denk dat de kans errug klein is maar ja, je weet maar nooit Ik heb de volledige serie, dus de 1e t/m de 11e wet plus het proloog, in hardcover. Allemaal 1x gelezen en in goede staat. (ben heel zuinig op mijn boeken) Tijdens het lezen van deze serie, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik boeken van Engelstalige schrijvers toch liever origineel lees. Dit omdat Engels sowieso geen probleem is en dat je bij een vertaling toch altijd de interpretatie van de vertaler leest en niet de echte woorden van de schrijver. Vandaar dat ik de series van bijvoorbeeld; Feist, Hobb, Martin, Pratchett, Rice etc. allemaal in het Engels heb gelezen. Nu zijn er in de tussentijd natuurlijk al 2 nieuwe boeken van Goodkind verschenen en deze wil ik natuurlijk ook graag lezen maar dan wel in het Engels. Om verwarring te voorkomen wil ik daarom de Sword of truth serie opnieuw in het Engels lezen. Ik vraag me dus af of er iemand is die toevallig de serie in het Engels heeft (en dan wel echt als bij elkaar horende serie), het liefst ook hardcover maar dat is geen pré zolang ze wel gewoon in goede staat zijn en deze zou willen ruilen voor de Nederlandse serie. Zoals ik al zei, ik weet dat de kans echt heel errug klein is maar ja, niet geschoten is altijd mis. Ik ben benieuwd Groetjes Natasja