Preitjes op mijn dijtjes Salades op mijn bil Bietjes op mijn knietjes Appels, peren, spruiten bind ik om mijn kuiten. Druiven, komkommer en paprika leg ik meestal ergens naast de salades...
Alles in de groentela. De fruitschaal heb ik opgeborgen. De jongste eet alles op. Ben blij dat hij zo goed fruit eet hoor, maar dit is wel heel erg. Al zijn de druiven sowieso favoriet. Dat bakje haalt de avond niet, zeker niet als er vriendjes of vriendinnetjes mee gaan na schooltijd haha
Komkommer bij de uien, tomaat, knoflook en citroen op het aanrecht. Andere schaal net fruit staat op de eettafel. En de paprika en druiven in de koelkast.
Druiven juist in de koelkast. Die vind ik buiten de koelkast snel beurs worden. De rest buiten de koelkast. Eigenlijk hou ik aan wat de supermarkt doet. Als het daar buiten de koeling ligt, bewaar ik het ook buiten de koeling en vice versa.
Goeie vraag. Komkommer en tomaten horen bijv niet in de koelkast, maar die leg je niet zo snel in de fruitschaal. Appels bijv blijven weer veel langer goed in de koelkast. Bij mij gaan mandarijnen en appels in de koelkast. Groenten zoals bloemkool en boontjes ook. Bananen en ander fruit in de fruitschaal en (aangebroken en hele) komkommer en tomaatjes op/bij de aardappelbak.
Hier leg ik alles in de koelkast qua groente en fruit. Blijft langer vers vind ik. Alleen bananen, die liggen in de kelder. Die vind ik zo snel bruin worden in de koelkast of in de fruitmand.
Druiven op de fruitschaal en komkommer en paprika in de voorraad kast. Hier gaat trouwens al het fruit op de fruitschaal, dat wat ik wekelijks koop gaat vrijwel helemaal op dus hoeft niet in de koelkast.