@Veronique... wat gaaaaaaf die banden in lime en bruin zo over de muur oh pfffffff nou word het helemaal moeilijk Ik wilde eerst de kamer met bruintinten, maar dacht ook dat dit niet mooi zou zijn met lime, maar dat staat wel super mooi ik heb gisteren al lime kleurige mandjes gekocht...de kleur lime staat dus vast...nu nog ff kijken met welke kleur we dat gaan combineren in die kleur bruin had ik al wel een aankleedkussenhoes gekocht ik ga jou foto iig ff opslaan als eventueel voorbeeld
damesssssss...ik ben er uit....het gaat lime met bruin worden ik vind die kleur combinatie van veronique lekker stoer voor een jongen...net wat stoerder als de combi lime/blauw/wit heb in bruin/lime/wit inmiddels al een super leuke ledikant deken gevonden...ga ik morgen bestellen ik kan niet wachten tot de meubeltjes komen
Pandora gelukkig heb ik je geholpen. wij hebben ook zitten twijfelen tussen lime en blauw.. Ben zelf ook heel blij met de kleurtjes... jullie veel succes met verven.
Nou, niet meer nodig dus, maar beloofd is beloofd, dus ik zet toch even de foto;s van ons babykamertje neer. Wij hadden ook gedacht aan de combi met bruin. Inderdaad lekker stoer, maar het zou onze kamer te donker hebben gemaakt. Wij zijn zelf erg blij met deze kleurtjes, lekker fris en vrolijk. Veel succes en plezier met het inrichten en 'inkleuren' van jullie kamertje! (edit: link van foto's vervangen door de foto's zelf)
Kijk voor foto's in mijn album. Wij hebben Altea TWF van Babydump met donker hout en Appeltjes groen van Lief als kleurtje.