Hoe ziet/zag jou (zwangerschaps) garderobe eruit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Essebes, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik zou graag willen weten wat de must have's zijn in de positiekleding?
    Makkelijke kledingstukken die goed te combineren zijn.
    Ik wil eigenlijk niet teveel uitgeven, maar ook niet steeds in hetzelfde moeten lopen...

    Enne... met hoeveel positiebroeken gaan we het b.v redden tijdens onze zwangerschap? 8)


    Xx Es
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb twee werkbroeken, draag ik verder niet. een paar t-shirtjes, een spijkerbroek (nog een tweede, maar die pas ik niet meer) dus wil nog een extra broek. verder heb ik een rok, wat topjes en overslag dingetjes voor over de topjes. alles is te combineren. ik heb wel heel erg gelet op bijvoorbeeld uitverkoop bij H&M en babyplanet. de spijkerbroek heb ik van mijn moeder gekregen.
     
  3. Niet meer actief

    Dat is een goede vraag, ben ik ook benieuwd naar.

    Kan je hier geen antwoord op geven helaas.
    Vraag me trouwens ook af (als ik even zo brutaal mag zijn) of ik wel positiekleding nodig zou hebben, aangezien ik nu in xs loop.

    Wat is het verschil met positiekleding en gewone kleding (misschien domme vraag maar ik heb dat nog nooit gesnapt)

    Liefs
     
  4. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb ook nog niet echt geshopped,
    ik heb wel een paar jurkjes gekocht, en daaronder heb ik dan steeds van die soort van joggingbroeken,.....(grijs , zwart en een witte)
    die zitten lekker om het lijf, en is toch nog gekleed door het jurkje :)
    maar ik moet wel gauw op pad merk ik nu, want zelfs de broeken worden wat strakker :)
    tja ondergoed en bh's in grotere maten , die heb ik wel al zat gekocht :(
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    @angel4life: als je alleen op je buik dikker wordt, heb je voornamelijk daar meer ruimte nodig in je kleding. een grotere maat werkt maar even, daar zit dat overal te ruim, behalve op je buik. heb dat heel erg met mijn werkkleding. draag xxl heren t-shirts, bocenlijf te wijd, mouwen tot op mijn onderarmen en nog past het maar net over mijn buik en heupen en natuurlijk komen ze tot mijn knieen haha
     
  6. Jennefer1985

    Jennefer1985 Actief lid

    vind ik wel een goed onderwerp :) ben eigenlijk wel benieuwd wat allemaal aangeschaft moet worden ook ik heb xs en soms s maar ik denk dat bij positiekleding het allemaal meer naar de buik is aangepast? tenminste klink me logisch ;)
     
  7. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik werd overal dikker hahahahah maar vooral mijn buik moest met 6 maanden een neiuwe broek kopen en nieuwe shirts en heb intotaal heel mijn zwangerschap 2 broeken gekocht en 1 rok en een paar shirts meer niet!
     
  8. Niet meer actief

    Dank je voor je reactie
    Ik zat een beetje met die vraag want mijn stiefzus heeft een zoontje en was net zo gebouwd als ik, en zij heeft nooit van dat soort kleding gehad, dus ik wist het verschil niet.
    Maar kan me het wel voorstellen ja wat je verteld over dat t-shirt
     
  9. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zelf heb ik wel wat van die "leggins" gekocht (bij de zeeman) 4,99 per stuk, ik had ook nog wat jurkjes en die trek ik er over aan, leuke slippertjes eronder, klaar!
    Niet te duur shoppen dat vind ik op het moment erg leuk, lukt alleen niet altijd....
     
  10. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik had:
    1 blauwe spijkerbroek,
    1 zwarte broek,
    1 bruine 'nette' broek

    2 shirtjes met korte mouwen
    4 met lange mouwen
    3 buikbanden en
    2 jurkjes

    dat vond ik wel weer genoeg ;)
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    @angel4life: het ziet er niet uit haha

    maar het hangt ook wat af van je garderobe nu. topjes met een bandje onder de borst en dan wijd uitlopend zijn erg in nu en daar doe je nog heel lang mee!
     
  12. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo dat vind ik erg knap Angelique, 2 broeken & 1 shirt, daar zit ik al ver overheen en ik vind het nu toch nog te weinig :oops:
     
  13. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik had nog een hoop rokken in de kast die ik wel aan kon dus dat scheelde wel!
    ik kocht mijn kleding bij de wibra of zeeman hahahahaha wou er niet te veel geld aan uit geven wist dat ik daarna weer een hoop ging afvallen is maar goed ook ik woog op het einde 92 en nu 69
     
  14. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier tot nu toe 3 broeken (wit, zwart en bruin)
    Een wit blousje en 2 shirtjes.
    Thuis draag ik voornamelijk pyjamabroeken en trainingsbroeken met een t-shirt van mijn mannetje.
    Wil nog 1 extra broek en wat extra shirtjes en nu de buik gaat groeien ook wat buikbanden. Wil het daarmee toch gaan redden hoor!
     
  15. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Jeetje wat goed zeg zoveel kilo'tjes eraf! =D>
    Nou moet ik zeggen dat mijn ''oude'' garderobe voornamelijk bestond uit strakke broeken en strakke (korte) trui'tjes, tsja daar kan ik nu niet zoveel mee jammer genoeg...
     
  16. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hahahahah nee dan lukt het niet idd ik woog toen ik zwanger raakte 76 dus had wel al wijde kleding gekocht dus ja dan gaat het wat makkelijker!
     
  17. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zelf heb ik twee zwarte broeken (waarvan ik er 1 niet lekker vind zitten) 1 witte, 2 zwarte korte, 1 spijkerbroek en ongeveer 3 shirts, maar ik vind dit toch te weinig...ben ook niet zo heel erg creatief met het combineren.
     
  18. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ja als het combineren wat moeilijker is voor je dan is het vaak lastig!
     
  19. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Trouwens, over de Zeeman gesproken, heb er ook een shirt gekocht gewoon een wat groter maatje, 3,99 wat een GILLER!
    Liet hem aan m'n vriend zien en zei; Hoe vind je m'n nieuwe Bjurn borg? Whahaha, hij trapte er nog in ook 8)
    Maar ik probeer voor deze periode gewoon ook wat goedkopere kleding te kopen hoor!
     
  20. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ja ik had alleen mijn broeken bij de prenatal vandaan omdat ik echt een band nodig had voor mijn buik maar de rest kocht ik bij de wibra of zeeman!
    en idd de prijzen zijn soms echt gillerts!
     

Deel Deze Pagina