hallo Ik lees wel eens dat mensen doeken hebben die ze niet meer gebruiken en aangezien ik op zoek ben naar een geweven draagdoek zet ik hier een berichtje neer. Ik zoek: een lange geweven doek, liefst minstends 5.2 meter kleur maakt niet uit als het maar geen echte meidenkleur is geen tricot doek wil er niet meer dan 40 euro voor betalen aangezien ik voor 47,50 een nieuwe calin bleu kan kopen Dus, heb je nog wat liggen waar je niks mee doet?
Ik heb evt een lange amazonas laguna (blauw gestreept, als je googlet kan je de kleur wel zien), laat maar even weten als je daar evt. interesse in hebt.
Heb de doek van Eveline overgenomen, super mooi! Bedankt meid! Maar als iemand nog een geweven doek heeft? (Ik ben denk ik aan een nieuwe koopverslaving begonnen haha)
Heb je al op www.dragen-en-voeden.nl gekeken trouwens? Daar is uiteraard ook een levendige handel in doeken
dat kan een paar dagen duren... het is het wachten waard zeker als je nu al denkt een koopverslaving te ontwikkelen.. en voor je het weet heb je stapels doeken liggen met een gemiddelde prijs van 100 euro en loop je hele dag doekjes te knuffelen en te aaien, is de duitse ebay met zoekterm draagdoeken je standaard openingspagina van internet etc
Ik had me geregistreerd, nooit mail teruggekregen, maar toch eens geprobeerd in te loggen toevallig, en dat ging gewoon! Beetje raar was het wel. Ik zou dus eens proberen of het toch al lukt.