Das idd grappig! Ik woon er nu bijna 5 jaar, van oorsprong uit de buurt van Almelo. Waar woon je int noorden ? Grunn ?
Ik woon in Amsterdam kom zelf uit katwijk vandaan maar woon nu 1 jaar hier en zoek ook wel leuke vriendinnen stuur maar een pbtje
Ik kom uit Brabant , Veghel om precies te zijn. Als er iemand uit deze buurt komt, hoor ik het graag!
Leuk leuk leuk! ik zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Woon je in de buurt van Uithoorn/Aalsmeer/Vinkeveen en omgeving stuur mij een pb. Ik ben vrij flexibel dus woon je verder weg maar lijkt het je ook gezellig reageer ook gerust!
meiden uit omgeving berghem/oss? Pb maar hihi, lijkt me leuk om te kletsen en eens af te spreken! (kan wel niet zo ver weg...heb geen rijbewijs en moet alles op de fiets of lopend doen....)
Wat een leuk topic! Hier omgeving Den Bosch (of eigenlijk een klein dorpje ernaast) En voor mij geld ook PB me maar
Ik heb hier iemand gevonden die ik elke week zie haha En elkaar niet kenden!! Morgen zie ik haar weer; babyzwemmen haha
Leuk! Heb via zp ook iemand leren kennen, nu zo'n 2 jaar geleden. Woont 5 minuten bij mij vandaan, hebben hetzelfde meegemaakt in de mmm, in het zelfde ziekenhuis bij dezelfde gyn, komen ook bij elkaar over de vloer, erg gezellig