nog geen tekenen goed of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:D :confused: Hallo normaal heb ik altijd standaard 2 weken van te voren al heel veel last van mijn borsten en nu helemaal niet, ben wel erg moe de ;laatste paar dagen. :cry: is dit een goed teken of niet?
    Voor de rest voel ik niet zo veel een beetje vreemd dat wel. Normaal altijd al 15 jaar lang last van mijn borsten van te voren en nu inneens niet. En niet zo maar last maar echt heel erg. Ik hoop maar dat het weer geen tekenen zijn van ongie worden dat zou compleet de wereld op zijn kop zijn weet je. :rolleyes: Nog 8 dagen voor mijn NOD!
    Dan gaan we het weer zien. Ik moet zeggen dat ik het dit keer veel spannender vind dan de vorige keren.
    Groeten jennie72

2. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Jennie,

Vervelend zeg dat er geen pijl op te trekken valt. Ik hoop voor je dat het een goed teken is dat je nergens last van hebt. Ik heb ook nog nergens last van, wie weet ..... :p
    Duimpjes gaan draaien voor je.

3. Niet meer actief

Oja wel misselijk in de vroege morgen vergat ik nog te zeggen. En slaap echt wel erg. Als ik op sta is het net of dat ik niet geslapen heb gewoon echt door willen slapen. Er is iets niet helemaal pluis :oops:
    groeten jennie 72

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi jennie 72,
    Bij mij is het zo de ene ronde voel ik niks
    en de andere ronde van alles.
    Dus je weet het nooit.
    Maar ik duim dat jij zwanger bent.
    groetjes chantal.

5. Niet meer actief

Hallo ik voel altijd wat al 15 jaar lang dus ja, vandaar ik heb nog nooit gehad dat ik niets voelde voor de menstruatie. Maar ja we zien het wel weer :rolleyes:
    groeten jennie72

6. Niet meer actief

Hallo,zo vandaag en gister heel veel last van witte vloed. Onee ik had me zo voor genomen om me niet meer te laten meeslepen. :oops: Maar die witte vloed was wel wat veel is dit een teken van een naderende ongie of niet? :rolleyes: Ik vraag het me gewoon af veder nog steeds geen last van andere tekenen alleen moe. ;) Ik denk dat het weer game over is of ik ben gek ;) Normaal zo,n last van die borsten :confused: nu niet nou ja ik wacht weer geduldig af!!!
    groeten jennie72

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Kan me voorstellen met zo'n pendel uitslag.....dat deed mij ook de das om vorige maand... ;)
    Spannend hoor...ik duim voor je... :)

8. Niet meer actief

Hai Sandra ik vind het heel spannend dit keer. Maar ik moet tot volgende week woensdag of donderdag wachten want dan zou ik ongie moeten worden, ik word het altijd op Dinsdag ben het heel regelmatig weet je. :oops: wat is dit maf zeg komt vast en zeker van die pendel van Sonja. ;) ik vind het zo gek dat ik nergens last van heb zo als al de laatste 15 jaar het geval is. Maar ja dat lichaam he grgrgr
    groeten jennie72

9. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    @ jennie das echt spannend
    wanneer kan je testen :(: :(:

@ sandra ik zie dat je nog 6 dagen moet wachten (ik ook)
    maar ik wacht liever tien dagen voor het testen
    welke dag test jij :(: :(:
    als je gewoon 1 dag overtijd bent
    of wacht je nog een paar dagen

liefs samantha

10. Niet meer actief

Hai Samantha, ik denk als ze :evil: :evil: nog niet er zijn volgende week woensdag maar is moeilijk. Ik hoop dat ik het volhoud tot die dag.
    Maar ze zullen wel weer gewoon komen dat doen ze altijd n.m.
    Standaard op dag 30. :cry: we wachten gewoon af.
    groeten jennie72

11. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi jennie

ik zal duimen voor een positest [-o<
    liefs samantha

ik kan over 6 dagen testen maar ik wacht liever tot 10 dagen
    als de :evil: :evil: :evil: :evil: er dan nog niet zijn

maar ik ga er van uit dat die wel komen

12. Niet meer actief

Hai Samantha wat hebben we toch een vertrouwen!Ha HA Ha.
    Nee hoor geintje ik heb zelf ook geen vertrouwen omdat mijn lichaam soms zo raar is. :rolleyes: Doet verdorie of dat ze zwanger is met rare verschijnselen en dan ben je het helemaal niet en nu helemaal geen verschijnselen van een naderende ongie.Snap jij het nog ik niet. ;) We houden elkaar op de hoogte he?Succes en moge een positieve test voor jou in het verschiet liggen!!!! :confused:
    groeten jennie72

13. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    we houden elkaar zeker op de hoogte ;)

liefs samantha

14. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi jennie,

Ik heb ook altijd standaard een week of twee voor mijn nod ook last van mijn borsten en alle andere vage klachten.
    Nu had ik dus nergens last van, alleen wat sneller aangebrander te zijn dan normaal, want dan ben ik dat voor mijn nod maar één dag.
    Maar ben wel zwanger.

Nou spannend en hoop voor jou dat het positief mag uitpakken en over aantal dagen positief zou kunnen testen.

Groetjes Anna.

15. Niet meer actief

Hai Anna, ja ik vind dit heel gek maar ja weet ook hoe een vrouwenlichaam kan werken weet je. Het is net alsof mijn hormonen in rust liggen of zo, :oops: Ik heb wel een vermoeden dat hetv raak kan zijn maar wacht rustig af. Ik heb al te veel teleurstellingen meegemaakt daarvoor. :rolleyes: Ik was ook al aan het kijken of dat mijn banner wel klopt en mij niet mis rekend heb. Maar dat klopt. ;) 8)
    Het komt wel goed we zien wel weer!
    GROETEN JENNIE72

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ga eerst maar eens even afwachten of ik overtijd zal zijn meis....ik ga niet al te erg op de zaken vooruit lopen .... ;)
    Succes met wachten alvast.... :rolleyes:

17. Niet meer actief

:D Hallo dames wie weet dit tijdens de daad :oops: voelde hij met zijn vingers en voelde de mijn baarmoeder gesloten was. Is dit een goed teken of een teken dat mijn :evil: eraankomen? Ik wacht met smart op jullie andwoord ben echt nieuwschierig wat jullie te zeggen hebben.
    ;) :rolleyes: Veder voel ik nog steeds geen tekenen dat mijn ongie eraan komt, wel last van tepels. En moe.
    Groeten van jennie72

18. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja ik wacht ook eerst af
    en dan zien we wel of de :evil: :evil: komen

jij ook alvast succes met wachten ;)

liefs samantha