Klusstress

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Waarschijnlijk is er op dit tijdstip niemand meer online, maar ik moet ff mijn ei kwijt...
    Ik zit nu in ronde 7 (3e ronde na MK)...
    We hadden ons voorgenomen om deze maand nog ff extra ons best te doen en daarna (mocht het niet raak zijn) een pauze in te lassen...

Echter nu zouden we om de dag klussen....
    Maar volgens mij zit in nu mega in mijn vruchtbare periode....
    We hebben op 3,5,7,9 augustus geklust!
    Dus je raad het al 11 augustus was de volgende datum...
    HEEFT MIJN VRIEND GEEN ZIN....
    GEEN ZIN....
    NEEEEE GEEN...Z I N !!!!!!!!!!!
    Normalieter zou hij 3x per dag wel willen, maar nu in mijn vruchtbaarste periode wil meneer niet!!!!
    Ja morgen ochtend!!! Zegt ie heel vrolijk....

Ik weet dat het (volgens mij) niet veel uit maakt maar ik dacht dat ik GEK werd!!!!!!!!! Het werd gewoon zwart voor mijn ogen...
    Ik begon met dingen te smijten (met name de afstandsbediening van de TV en de deuren waren het slachtoffer) zat te huilen alsof ik het ergste nieuws van de wereld had gehoord!!!

Belachelijk natuurlijk maarre ik denk dat ik er NU officeel TE VEEL mee bezig ben..mss komt het ook omdat ik na mijn MK geproefd heb hoe het is om je zwanger te voelen en dat gevoel gewoon nog na 2 maanden, 3 wkn en 4 dgn mis....

Klussen moet leuk blijven, een ook ik heb af en toe zoiets van...mmmm eigenlijk niet zo'n zin..maar als we eenmaal bezig zijn...ga ik los :)

Anyway...herkennen jullie dit?

Pffffffffff ik heb het ff uit me systeem...
    Thanks ladies !!!

Greetz Silla

2. Niet meer actief

Spit it OUT! ;)
    Lijkt me ook super frustrerend hoor, als hij niet wil, ik zou zeggen bind hem vast aan het bed :p ;) Wat voor jou werkt, kan ook voor hem werken he, eenmaal bezig...gaan met die banaan.
    Maar als hij echt niet te vermurwen valt, zou ik idd toch maar beter wachten tot morgenvroeg.
    Succes!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Silla,

Heerlijk he, dat je hier je gal kan spuwen ook al is het al 'snachts! Je hebt groot gelijk hoor, gooi het er maar lekker uit...

Wat betreft je mannetje, tja je kunt hem moeilijk dwingen natuurlijk. Zou je denk ik ook niet van hem waarderen als hij dat bij jou zou (proberen) te doen... Het is erg balen nu net in je vruchtbare dagen maar het moet inderdaad leuk blijven, ook voor hem!

Kun je niet met je verleidingskunsten hem alsnog zover krijgen? :D

Succes in ieder geval en klus ze!!

Liefs
    Manuela

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    silla probeer weer met beide benen op de grond te komen staan meid..

je bent er idd teveel mee bezig...waarom???

stel jezelf 1 vraag, als je nu zwanger zou zijn, zou je het dan nog om de dag doen?????

je manneke zal nu ongetwijfeld het gevoel - idee hebben dat het niet meer om het leuke is, maar met een doel....

het romantische is aan het wegvallen, het doen omdat het leuk, lekker is is er niet meer........en dat is funest meid...ik snap jou echt wel, maar ik snap je hubbie ook wel.....

ik heb mezelf ook wel eens toe moeten spreken hoor, dan waren we bezig (spontaan zoals het hoort) maar zo plotsklaps dacht ik ineens zou de goeie er nu bijzitten, en dan gaf ik mezelf echt op mijn flikker dat ik dat dacht want dat hoort niet...het hoort wel maar anders...ik wil zulke gedachte's niet hebben als we bezig zijn, dan zijn we bezig omdat we er zin in hebben en niet omdat het moet want....
    snap je... ;)

5. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Ik denk dat het voor een man toch wel moeilijker is om heel vaak te klussen, ik bedoel hij doet het zware werk!
    Het is voor een man ook niet goed om te veel te klussen (voor zijn gezondheid), terwijl wij vrouwen veel vaker kunnen klussen zonder daarbij uitgeput te raken.

Ik heb het wel eens gehad dat we meerdere keren achter elkaar klusten en dat mijn man dan pijn kreeg aan zn jeweetwel (beetje overbelast :oops: )

Dus ik vind dat je een man niet moet forceren.
    En 1 keer in de twee a drie dagen moet voldoende zijn.
    One lucky shot is genoeg!

Succes!

Groetjes

Fiorentien

6. Niet meer actief

hoi Fiorentien

heel herkenbaar hoor, had mijn verhaaltje kunnen zijn.
    een baby krijg je niet cadeau, dara moet je wat voor doen. maar het moet inderdaad leuk blijven. probeer hier een manier in te vinden, ook al is dat soms moeilijk.
    maar goed, je hoeft je niet te schamen, is heel normaal hoor!

7. Niet meer actief

Ik ben het er alleen niet zo mee eens dat Fiorentien schrijft dat een man het zware werk moet doen, Hoeft namelijk niet ;) Ik doe ook wel eens het zware werk...

8. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Silla,

Ik denk ook dat je er iets te veel mee bezig bent. Ik begrijp je helemaal hoor, je omschrijving van hoe je je voelde zag ik helemaal voor me! Maar je weet denk ik van binnen ook wel dat dat ten op zichte van je partner niet helemaal fair is. Hij heeft afgelopen dagen al behoorlijk zijn best gedaan. Dat redden mijn vriend en ik echt niet hoor! Mijn vriend wil ook absoluut niet een 'moetje'.

Wie weet is de ochtend erna wel veel lekkerder/spontaner!
    Ik wens je veel succes en veel klusplezier! ;)

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve Silla, val jezelf niet te hard meis...ik herken het heel erg. Ik ben nu nog niet zo in de weer, maar met mijn ex heeft het een jaar geduurd voor ik zwanger werd...en als hij dan zei dat ie geen zin had....sjoeeeeeeeeeeee....dan ging ik ook uit mijn dak!!!
    En vooral omdat ie altijd zin had....
    Ik wist ook dat het erg onredelijk van me was, maar toch.....

Dikke knuf meis....probeer het ietsje meer los te laten....

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He ladies,

Ik wist vannacht al dat het een onredelijk gevoel van mij kant was...en ik neem het hem ook niet kwalijk...ik heb ook vaak periodes gehad dat ik dacht van...nu ff niet...maar goed tis alweer goed hoor... het was gewoon mijn eigen frustratie denk ik... en nadat ik het hier ff had weg geschreven...was ik alweer ontspannen...
    Anyway...
    Vanmorgen heb ik van mijn mannetje een heerlijk ontbijtje op bed gehad, massage en... do I need to say more.. ;)

Ik had gewoon een dipje gister, ik liep de hele dag al met een mega koppijn en ik had zelf ook een drukke dag gehad en had er gewoon op gehoopt dat ik me door het klussen zou ontspannen....maar goed it takes 2 to tango...

Vanmorgen was heerlijk, ondanks dat de hoofdpijn nog steeds aanwezig is en ik voel me grieperig...
    Maar ik ben weer lekker relaxed...

Ladies...thanks for the support

Greetz Silla

11. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Haha, ik moest wel een beetje lachen:
    gillend en tierend voor hem zitten brengt hem al helemaal niet in the mood ;)

Fijn dat het is opgelost...

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou, silla zo onredelijk vind ik het niet.
    Vooral niet omdat je al van alles mee gemaakt hebt. Je vriend/man moet wel beseffen dat het ook voor jou een hele impact heeft, en laten we eerlijk zijn tijdens zo'n zwangerschap moet jij het zware werk doen. Het enige wat hij hoeft te doen is wat eiwitten doneren, kan niet zo'n zware opgave zijn lijkt me. Pas als je zelf het gevoel hebt, ik ga er teveel in mee, ja dan wordt het tijd om de bakens even te verzetten. Want iedereen weet dat als een vrouw het eenmaal in haar hoofd heeft om zwanger te worden, er een soort knop omgaat, en ja je bent er dus heel veel mee bezig. Ik vind het heel logisch hoor. Kijk de 1 gooit met dingen, de ander gaat een potje schelden weer een ander gaat aan de chocola of de wijn. Ik bedoel alleen maar te zeggen: het is een hele menselijke reactie, waar iedereen anders op reageert. Bovendien is het voor je gevoel goed dat semi-beschaafde is even los te laten, en even letterlijk en figuurlijk alles eruit gooit. Ben je die ergenis weer kwijt. ;)

13. Roos24

Roos24 Lid

12 aug 2006
    10
    0
    0
    Spijkenisse
    Silla je bent niet de enige! Ik zit nu in mijn vruchtbare periode en meneer heeft geen zin.... hij is moe! Ik zit nu woest achter de computer zonder slaap!
    :evil:

14. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ik zou geloof ik ook een beetje getikt worden als hij dat zou zeggen. Niet helemaal eerlijk hoor, want voor we ervoor gingen heb ik zo vaak gezegd dat ik geen zin had :oops:

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat zeg ik dus altijd tegen mezelf....maar die van mij heeft eigenlijk altijd zin...(en soms weet ik niet of ik daar nou zo blij mee ben...hiihih..)

16. Female

Female Niet meer actief

oh lieve mensen wat duurt dat wachten gruwelijk lang he........ vroegen vlogen de cycli onopgemerkt voorbij, nu lijkt 1 week al net zo lang te duren als een hele cyclus!!! vooral begin vd maand.... voordat dat ei eens komt... pfff
    ;)
    xxx

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Errug he Female...
    Ik ken het gevoel...ik moet volgens mijn nog zeker 14 dgn wachten voor dat ik kan gaan testen...
    Pfffffffffff en ik (als mien ongeduld) kan daar heel slecht tegen....
    Zeker nu er ook geen spoortje van een evt. zwangerschap aanwezig is....ga ik NU alweer zitten balen en dat ik er vanuit ga dat het weer niet gelukt is...

Maar ja er zit niets anders op dan.........
    WACHTEN !!!

Deel Deze Pagina