Ligt het nu aan mij of lijkt de winterkleding voor baby's tegenwoordig een stuk minder dan voorheen. Vandaag erop uit geweest voor een winterjas voor de jongste en dat is dan gelukt maar ik vind het verdere aanbod zo matig. Moet er nog veel binnen komen? Bij H&M weinig bijzonders te vinden. Bij V&D ook matig en veel lege rekken. Voorheen met de andere kinderen kon ik altijd leuk slagen bij de C&A maar ook dat aanbod lijkt te krimpen. Vanaf maat 92 is het een overvloed maar voor de allerkleinsten is het matig matig. Herkennen jullie het? Gr Ingrid.
Bij welke vestigingen ga je dan? Bij V&D in centrum Den Haag is er genoeg te vinden. Ook C&A. Maar is van der Ven in De Lier of 's- Gravenzande niets voor je? Die heeft zulke leuke kleding. Koop daar vaak voor mijn nichtjes.
Als we het over Naaldwijk (of verder in het Westland hebben) ben ik het helemaal met je eens! Ik ben vandaag naar Rotterdam gegaan voor een winterjas en laarsjes en enorm geslaagd bij de Zara! En de hm in de koopgoot is ook erg groot... VD en CA vind ik sowieso niet heel leuk voor baby's.
Daar moet je idd niet gaan. Na de laatste herinrichting daar hebben ze niet zo veel baby en kinderkleding meer.
Ik heb ook heel weinige babykleding kunnen vinden hoor.. ik heb het pech dat mijn dochter net niet in maatje 86 is. Koop dus heel veel online bij Zara en next. Bij de prenatal warenhuizen hebben ze vaak ook een grotere en leukere aanbod dan een kleine stadswinkel!
Dat heb ik dus ook. Er is weinig en wat er is vind ik gewoon niet leuk pfff. De Zara in Rotterdam wil ik weleens proberen maar het is wel een stuk om voor mij om te komen en heb ik ook weinig zin in. Met mijn andere 2 kinderen raakte ik niet uitgewinkeld toen ze baby waren en nu gewoon niks waarvan ik zeg WoW dit moet ik hebben. Ik zal binnenkort nog wel naar de Mega stores Prenatal gaan want daar hebben ze inderdaad een groter aanbod.
Ja dat idee had ik ook al. Wij hebben hier in de buurt ook erg weinig kleding winkel voor baby's. Prenatal heeft op het moment ook weinig. De dingen die ik leuk vind zijn van Noppies, Mexx ed zijn onbetaalbaar. V&D heeft hier nog wel het een en ander. Maar ook niet wat ik leuk vind. Truitjes van Nijntje ofzo hoeft voor mij niet. Ben al geruime tijd op zoek naar leuke schoentjes. Maar ook dat aanbod is nihil. Jammer eigenlijk. Ik ga maar online shoppen.
Pfff, vertel mij wat. Zo frustrerend. Ik kan ook niks leuks voor mijn meissie vinden. Mijn schoonmoeder zei dat ik te vroeg was, dus ik hoop dat de winkels straks meer (en leukere) dingen hebben.
Ik vind het ook ruk allemaal... toch maar meer kleertjes van de oudste aan doen. Ik wilde eigenlijk wat leuks nieuw maar vind het ook enorm tegenvallen.
Ik zie ook niets leuks bij deze ketens. Daarom shop ik eigenlijk altijd online. In de sale en met kortingscode heb je gave dingen, vaak nog goed koper dan H&M, Hema en V&D.
Hier idem, zie nog niets waar ik echt warm voor loop. Winterjassen vind ik ook nog niet echt super. Draakje ligt nu in een gipsbroek dus van jas passen komt nog niets, hopen maar dat er over 4 weken wel iets te vinden is.
valt inderdaad erg tegen, heb online wat voorwerk gedaan, maar bij h&m en zara zit er niet veel tussen, bij c&a wel een paar leuke dingen maar meer dan 1 hello kitty en 1 minnie mouse truitje per seizoen heeft ze toch niet nodig, het is erg eenzijdig daar. eind van de maand trekken we maar even live de stad in
Bo Lifestyle? En dan wachten op de sale als het nu niet betaalbaar is. Misschien online bij Next of een grote site als Wehkamp of Otto ofzo? Die hebben ook weer andere, niet te dure merken. Of van vorige collecties online, scheelt ook een hoop geld vaak. Van der Ven en Ter Stal vind ik soms ook leuke dingen hebben, en in de grotere maten Takko Fashion, maar zitten niet overal in de buurt. En anders toch een dagje 'grote stad' in plannen, denk ik. Hier ligt de kast al vol. Variërend van Bomba, Cakewalk, Babyface, H&M, V&D, Primark, Zeeman, Wibra, ... Iedere keer dat ik wat zag wat gekocht werkt goed.
Vandaag ook wezen winkelen voor mijn bijna 8 jarige dochter en ook weer om te janken. Bij de V&D voornamelijk alleen maar truitjes met korte mouwen??? Het wordt winter geen zomer. Bij H&M ook alles flinterdun en kouwelijk. Ik mag toch aannemen dat er nog het één en ander gaat binnenkomen.
In Rotterdam hangt echt heeeeeeel veel winterkleding in de V&D en de H&M? Niet super dik, maar dat vind ik juist fijn, want binnen is het vaak gewoon behaaglijk en buiten gaat er een jas overheen. En als het echt enorm koud is, dan doe ik er wel een vest overheen aan, kan ze die tenminste uit doen als ze het te warm heeft. Ik vond de collecties ook erg tegenvallen, maar inmiddels hangen de kasten hier bij allebei toch flink vol.