Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Wat is nou echt een goed merk trampoline? We willen een inground. Belangrijkste is dat de kinderen er veilig op kunnen springen, salto's maken etc. En dat hij laan mee gaat. Ik ben ook wel benieuwd wat je in de winter moet doen met de trampoline (bijv als het ineens -10 is).
We hebben de berg inground 380. Al jaren buiten staan, we doen er niks mee. Behalve als we in de zomer op vakantie gaan dan dekken we hem af, maar verder wordt er dagelijks opgesprongen. Volgens man is uv straling voor de trampoline het slechtst.
Goede ervaringen hier met Berg en Akrobat. Onze kinderen vinden de Akrobat het fijnste springen maar zijn over de Berg ook heel tevreden. slechte ervaring met Salta ... nooit meer
O echt? Ik las juist hele goede dingen over salta. Maar dat is op verkoopsites, dus niet super betrouwbaar. Wat vond je slecht aan Salta?
Wij hebben 2 keer een salta gehad en nu hebben we gekozen voor een 430 berg champion inground. Wat een geweldige aankoop! De salta’s hadden beiden al snel een kapotte rand en hij ging kraken.
Het is een enorm piepende en krakende trampo. Daarnaast ging de rand echt super snel stuk en het net was van zeer matige kwaliteit. Weg gegooid geld. Wat Luna86 ook schrijft dus
Ja klopt! Erg fijn deze hoogte. En niet zo’n lelijk net waar je tegenaan kijkt nodig. De onze is bijna de hele dag in gebruik en naakt gelukkig weinig lawaai ( zoon helaas voor de buren zelf wel ) En tijdens de eerste lockdown hebben we erop gekampeerd met een tentje, lag ook nog eens heerlijk.