Wie kan mij helpen? Mijn zwager mag geen fruit suikers, normalen suikers, gluten en geen melk hebben. Nu hebben wij echt geen idee wat te maken voor nagerecht bij kerst voor hem Iemand misschien een idee?
Iets van muffins van glutenvrije bloem en met oerzoet gezoet? Kijk anders eens op allergiekookboek.nl
Daar zit suiker in. Ik zou het idd zoeken bij gluten vrije recepten. Melk kun je vaak wel vervangen en ipv suiker oerzoet ofzo.
Ik las het verkeerd idd.. Knap lastig zeg Hebben ze zelf geen ideetjes? Of wil je het als verrassing houden?
kijk eens of je op deze sites iets kan vinden: Gluten Free Girl and the Chef Lieke is vrij | Home - Lieke is vrij van gluten glutenvrijemama succes! Iets bakken met glutenvrij meel & stevia is anders misschien ook een optie?
dank jullie voor de tips! Ik vind het ook echt knap lastig! Ik had ook nog nooit van oerzoet gehoord dus die neem ik mee! @Bumbaa, nee ze weten het Maar zelf hebben ze de hoop op toetjes opgegeven. Hij mag wel soya trouwens. Dus dat is wel weer een voordeel! Ik ken zijn dieeet ook niet precies, weet allee ndat hij het doet vanwege ADHD en dat het enorm goed werkt voor zijn ADHD.