Canvas waar?

Discussion in 'De lounge' started by MamavanJordy, Feb 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi allemaal,

Wij willen van onze kids een canvas voor aan de muur laten maken. Heb een 3 tal vraagjes:

1: Nu twijfel ik of we ze allemaal apart zouden hangen (we hebben 3 kids, 2 jongens en 1 meisje) of samen op een foto.

Heb al een leuke foto van samen, en binnenkort ook nog een fotoreportage.

2: En wie heeft er ervaring met een canvas laten maken? Waar is het goed en niet te duur en is de service ook prima.

Hij moet boven een bank komen hangen, de bank is 2 meter breed.

3: welk formaat zou mooi zijn daarboven? Juist wat kleiner of groter?

Ervaringen en reacties zijn van harte welkom.

Groetjes Bianca

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

laatst nog een topic over geweest.
    mijn ervaring met herrinering op linnen is super, en niet duur (verzend kosten zit bij de prijs in)

ik zou kiezen voor 3 losse van ieder 1 en misschien een kleinere van alle 3 bij elkaar.

3. Ik zou sowieso even de fotoreportage afwachten, misschien heb je daar gelijk een foto waarvan je denkt: jaa die zou mooi staan!
    En persoonlijk vind ik het mooier als een doek wat kleiner is dan je bank

4. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Herinnering op linnen is idd positief zoals ik lees.

Iemand ervaring met www.fotogeschenk.nl? Hoor ik ook goede verhalen over als ik lees op recenties.

Verder lijkt me de grootte 60*90 wel mooi staan bij een bank van 2 meter?
    Hoe denken jullie?

Ik wacht idd de reportage af.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb het gewoon bij de HEMA besteld, beviel ook erg goed en was erg snel.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wij hebben alle canvassen van de Hema. Supergoede kwaliteit en niet duur vind ik. Ook snel klaar en je kan met de Hema software zelfs een voorvertoning zien van hoe de Canvas gaat worden

ik zou 3 kleine losse doen van alle kids en misschien 1 ergens anders in de kamer van alle 3 samen

60x90 lijkt me erg groot en duur als je het snel moe bent en een nieuwe wil. Kids veranderen zo snel, dus hier hangen ze meestal geen jaren.

7. Loe

Loe Niet meer actief

die van webprint was vreselijk evenals zo'n andere grote aanbieder(sorry ben naam kwijt) wij hebben ze zelfs teruggestuurd. Herinnering op linnen is echt mooi.

8. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Als kraamkado deden wijj op het werk altijd bestellen bij herinnering op linnen.
    Erg mooi!

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik doe het altijd bij herinneringen op linnen. Niet duur, super service en zeker goed!

Ik sta ook nog in twijfel of ik 3 losse doe of 1 van hun samen. Krijg ze namelijk ook niet echt mooi op 1 foto samen. En 3 babyfoto's van hun in de kamer te hangen lijkt me ook wel wat!

10. SeaShell

Net ook een Canvas besteld op herinnering op linnen, maar als ik nu Google kom ik veel slechte ervaringen tegen ( slecht afgewerkte hoeken/ander kind op de foto bij heel veel mensen, witte stippen op het doek, etc) hoe was jullie ervaring met herinnering op linnen?

Ben normaal gewend bij de Hema te bestellen ( vrijwel net zo duur)

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou voor www.herinneringenoplinnen.nl gaan, heb er zelf al verschillende doeken laten maken(voor onszelf, en mijn ouders/schoonouders).
    super service en super kwaliteit!! een kennis van ons is fotograaf, en die vond ze echt goed!

12. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    vriendin van mij schildert kinderen op canvas misschien ook leuk?

verder goede ervaring met hema en herinnering op linnen

succes liefs hellen

13. SeaShell

Wel jammer dat je bij herinneringoplinnen er geen opgang systeempje bij krijgt. Bij de Hema zit er al een ophangsysteem aan het canvas bevestigd en kun je het zo ophangen en bij herinneringoplinnen moet je zelf nog een systeempje kopen en aan het Canvas bevestigen

Ook zitten er bij herinneringoplinnen geen doekspanner aan het doek bevestigd en bij de Hema wel

Hema kwam ook het allerbeste uit de consumentenbondtest en scheelt niet veel in prijs met herinneringoplinnen

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,817
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als de reportage mooi is, zou ik me kunnen voorstellen dat je een liggende foto hebt van je kindjes (dus op de buik liggend) en dat je dat als panorama foto zou kunnen laten afdrukken en dan 50 x 100 ofzo...

en anders inderdaad 60 bij 90 . Ik vind één foto met z'n allen eigenlijk toch wel het mooiste als het lukt een mooie te maken uiteraard...

15. Arti13

Arti13 Niet meer actief

mee eens, hier ook niet dan goede ervaring met dit bedrijf.

16. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
  17. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Heb alleen de tip, bestel voor NIET bij Print-Things in Haarlem. Zeer slechte ervaring mee.
    Bestelling geplaatst en daar hoorde ik maar niets van. 5 keer in 1 week gebeld en telkens werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Ze belden alleen niet terug...
    Nu heb ik de canvas opgehaald en blijkt de kwaliteit heel slecht te zijn en er zit in de hoek een verkleuring t.o.v. de verstuurde foto.
    Maandag dus weer bellen.... pffff.....

Herinneringenoplinnen erg positief over! Goed kwaliteit!!

Share This Page