Ik had in de zomer een winterjas gekocht (waren op vakantie in Tirol maar gingen de bergen in waar het sneeuwde). Was een jas van Jack wolfskin en 70% korting. Was een fleece en regen in een die je kan combineren en had die in Xxl gekocht. Nu is het een prima zwangerschaps jas dus ik heb geluk gehad. Je kan ook online kijken bij zalando naar positie jassen heb je er ook een aantal. Vorige jaar had ik ook een dure gekocht mijn leren pas ik nu al niet meer (dikke tranen) en hoop die andere nog wel te passen. Morgen maar meteen doen
Vanochtend uit mn rits gescheurd van mn jas. Maar wat is slimmer, een gewone jas of positie jas kopen? Vorige zwangerschappen mn gewone jas gedragen
Weet niet of het al voorbij is gekomen. Bonprix heeft er ook onder de 50 euro. Uw zoekresultaat - bonprix.nl
Ik heb bij ze zeeman voor (20 euro ofzo) een zwarte half lange winterjas gekocht, zit ook een elastieke riem om. Heb m voor honden wandel en dieren schoonmaak jas gekocht want mn normale jas (zon wolle) is moeilijk te wassen.
Heb ik 5 jaar geleden ook gedaan toen ik zwanger was van mijn eerste. Gewoon een grotere maat genomen en had ook nog 50% korting, dus voor een tientje de hele winter een jas. En nog lekker warm ook! Ik kwam hem toevallig vorige week tegen tussen mijn positiekleren en ligt nu in de kledingcontainer bij de supermarkt.
Op mp staat niet zoveel Zeeman wil ik binnenkort wel ff kijken maar kom zelf niet ergens (moet met rolstoel weg) en op hun site staat hij niet Bonprix vind ik ze niet zo leuk
Ik heb ene leuke gekocht van Vila. Was alleen maat xs, en dat is normaal net aan en dacht dalijk met dikke buik past hij niet. Vriend zei: doe toch eens aan. e.. Ruimte genoeg (ook voor buik dalijk) en eindelijk de mouwen niet te kort. En.. Hij is nog warm ook. Ik heb heb gehaald bij Peek&Cloppenburg, daar verkopen ze heel veel merken waar je normaal niet zo gauw komt. Ze hadden daar voor mij de meeste keuze.