Ons ouderunit gaat kapot. De aan/uitknop werkt niet meer. Wij hebben een alcecto dbx 88 Wie wilt er van zijn babyfoon af? Hopelijk is er iemand, want wij ( allemaal ) kunnen echt niet zonder
wij hebben nog een Anglecare te koop. Je kan er de bij geleverde pads op aansluiten, zodat er een alarm afgaat als er iets aan de hand is. Maar je kan het ook zonder de pads gebruiken. Wij hebben er erg veel aan gehad. Groetjes. Hillegonda
Nee dank je ben echt op zoek naar de ouderunit voor de alecto. Ons kindje is al ouder dus sensormatjes hoeft sws niet En onze alecto heeft muziekjes die kk net gevonden heeft, dus we willen echt dezelfde.
Ik zou gewoon even contact opnemen met Alecto zelf: Alecto Aziƫlaan 12 5232BA 's-Hertogenbosch +31(0)73 6 411 655 +31(0)73 6 423 345 http://www.alecto.nl info@alecto.nl
ik heb nog een zgn alecto liggen met doos erbij! ik zal morgen ff een foto maken voor je, het is degene met 3 van die sterretjes erop die ook licht kunnen geven er zit ook een tempratuur sensor op, ik gebruik hem niet omdat ik een babyfoon met camera aangeschaft heb, dus als je intresse heb pb me dan even je email adres dan kan ik de fotos door mailen aan je , zal wel morgen in de avond worden.