Zojuist heb ik de Felicitas Zwanger box opgehaald. Ik wilde hem graag hebben vanwege de zwitsal billendoekjes door die er in zit (ge-wel-dig!). Vind hem zo leuk! Maaarrrr.... hij zit er niet in en Felicitas kan hem ook niet meer leveren. Zo jammer! Heeft er iemand zo'n box liggen, doe je er zelf niks mee en mag ik hem hebben? Omgeving arnhem (zuid). Ik hoor graag of iemand me er aan kan helpen!
Ja, maar dan moet ik hem kopen Vind ze nogal duur voor een stuk plastic, wat je normaal dus in een gratis doos krijgt...
He jammer.... Oh ja, mocht er iemand uit Assen komen? Daar kom ik nog wel eens (schoonfamilie). Gelukkig heb ik geen haast, sta alleen te trappelen
Balen dat ik dat vorige week niet wist toe was ik bij familie in de buurt van assen. Waar in gelderland woon je?
Als je de zwitsal box koopt zit er ook een pakje in, betaal je dus niet alleen voor het plastic en denk dat je dan goedkoper uit bent dan wanneer je de benzine of verzendkosten moet rekenen.
Nee woon in Valthe....dus echt de andere kant op, maar slecht 20 minuten van Assen. Ze zijn ook te koop bij de DA en inderdaad met inhoud dus een pak doekjes zit er al in.
Je bedoelt die gele? Die heb ik nog wel staan. Ik woon in Nijmegen (Lankforst, dukenburg) Weet niet of dat te doen is voor je?