Ik ben op zoek naar een kinderwagen voor een leuk prijsje .. het liefst omgeving Hellevoetsluis, Spijkenisse, Rotterdam, Hoogvliet etc Ik bedoel zo'n kinderwagen met reisbak en die je dan later om kan bouwen tot gewone kinderwagen ... Heb jij er miss nog eentje te koop staan ? laat het me dan weten en graag als het kan met foto's ... Ik wil niet meer dan 100euro uitgeven ( meer heb ik namelijk niet ) alvast bedankt ..
Marktplaats.nl > Kinderwagen Dombolli Marineblauw - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > Te koop Koelstra kinderwagen. - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > Mooie combinatie-kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > x adventure - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Meid, ik heb er ook 1 te koop staan. Het is wel wat verder weg, maar dan kunnen we gelijk een bakkie doen hahahaha (kan je misschien ook gelijk die ooievaar meenemen ) Marktplaats.nl > Complete kinderwagen: X-Adventure Swivel - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Hoi Chantal, Ik was net van plan om onze kinderwagen van het weekend op MP te gooien. Het is een kinderwagen met reiswieg en maxicosi en om te bouwen tot wandelwagen. In de reiswieg hebben wij een extra dikke matras wat veel meer comfort geeft. De kleur is donkerblauw en de wandelwagen is ook met felblauw. Heb nu nog geen foto's want de hele combinatie staat bij mijn schoonouders en moet nog hier heen komen. Donderdag gaat manlief er heen om alles op te halen. Het merk is Maxi Taxi Speedi. Ik woon vlakbij Utrecht maar misschien kunnen we elkaar ergens halverwege treffen als je interesse hebt?
Had maar wat eerder gezegd, we hebben onze wagen 4 weken geleden aan het KVD gegeven. Was echt helemaal compleet en maar amper gebruikt.