Hai, Iemand nog een lading flessen over? Van 1 hele serie van mij begeven de doppen het om de haverklap dus ineens heb ik een tekort! *dat ziekenhuismodel met witte doppen, die scheuren bij het dichtdraaien...beetje zonde!* Dus, wie heeft er nog flessen over die op de Medela passen en hoeft daar niet de hoofdprijs voor Elmo'tje
Hai! Wist je dat de flesjes van de etos erop passen? Ik kolf daar gewoon mee, ze draaien er een beetje raar in, maar blijven prima zitten Action heeft ook vaak flesjes die erop passen. Maar goed, dat was maar een tip. Iedereen die flessen over heeft natuurlijk gewoon reageren!
Ja, ik had gelezen dat veel flessen erop passen...maar ook dat daar een een of ander vaag stofje in zou zitten. Als niemand ze "over" heeft...zal ik dus wel moeten. Maar bedankt hoor!
Je kan andere flesjes ook gewoon uitkoken en steriliseren. Er passen inderdaad meerdere flesjes op en m.i. echt helemaal prima. Ik gebruikte de kleine sapflesjes van kruitvat. Kolfde daarin en vroor die flesjes ook in. Omdat ze goedkoop zijn meerdere gekocht en zo ook minder gedoe met invriezen van de melk. Maar groot gelijk als jij liever medela flessen wil hoor. Ik kan je er helaas niet aan helpen, want ga straks zelf weer voeden. Groetjes!
Super! Heb er een paar bij! Als iemand nog grote flessen heeft staan...dan hou ik me daar nog voor aanbevolen.
Heb 4 250 ml flesjes staan...laat maar even weten of je nog interesse hebt! Heb ook nog 4 flesjes van 150 ml over. Groetjes, Agatha