Ja, die van Mammae wilde ik idd ook al voorstellen. Ik heb er daar laatst een van gekocht en ik ben helemaal verliefd! (Voor de rest heb ik gewoon lelijke hema-bh's, die bieden genoeg steun voor mij, maar zijn wel erg lelijk ).
Marie Jo heeft sinds kort ook voedingsbh's. Ik heb een gewone bh van marie jo en diezelfde hebben ze nu in voedingsbh. Ze zijn niet goedkoop, dat is ook de reden dat ik m zelf niet gekocht heb. Ik ga binnenkort afbouwen dus vind het een beetje zonde van het geld. Zelf heb ik een bh gedragen van noppies, wel simpel zwart, maar dan voorgevormd. Ziet er erg mooi uit onder strakke truitjes enz, en zitten ook lekker. Kosten ook maar iets van 25euro. Volgens mij in wit, jogginggrijs en zwart te krijgen...Ben er zeer tevreden over!! succes
Noppies!!! Ongeveer 40 euro wat goed meevalt hé! Heel mooie: wit met kant, zwart met krijtstrepen,...
ik had al even gereageerd dat ik bij v&d leuke heb gekocht, maar het is deze. ik heb m in het roze en zwart en ze hebben er strings en hipsters bij... V&D - Vroom & Dreesmann | www.vd.nl Je warenhuis thuis | mode, wonen, reizen, aanbiedingen, acties en folder