mag je de melk bewaren als hij flesje maar voor helft heeft leeggedronken? of kan dat ivm bacterieen in speen niet? Kolf-melk is van dezelfde dag.. en kan ik daar de volgende dag vers afgekolfde melk bijgieten?
Opgewarmde melk is in principe 1 uur houdbaar. Dus als hij/zij het flesje niet helemaal leeg heeft kan je dat niet lang meer bewaren. Ik weet niet precies hoe het dan zit met vers afgekolfde melk. Misschien kan je dat via google vinden? Verder kan je alleen melk van dezelfde temperatuur bij elkaar gooien. Dus eerst apart in de koelkast en wanneer de afgekolfde melk goed afgekoeld is mag het bij elkaar.
Als hij niet opgewarmt is, dus gewoon vers gekolft en gegeven, kun je hem volgens mij gewoon bewaren hoor. Doe ik wel altijd tenminste. Wat betreft melk van dezelfde temperaturen bij elkaar gooien. Ik heb dat nooit gedaan en hier gaat dat gewoon goed. Ik heb de eerste weken fulltime gekolft en ook de kraamhulp heeft me dat nooit gezegd. Ik gooide gewoon de versgekolfde melk bij de melk van de vorige voeding (die dus al gekoeld was) zonder problemen. Heb wel eens vaker gehoort dat het zou gaan schiften, maar echt geen last van.