ik heb een paar dagen geleden al een onderwerp geopend dat mijn man wil starten als zzp. de kogel is door de kerk! zijn droom gaat werkelijkheid worden en vandaag word het een feit. De inschrijving bij de kvk vind op dit tijdstip plaats. moet zeggen dat ik het wel allemaal erg spannend vind in deze onzekere tijd,gelukkig gaat hij opstarten vanuit zijn ww dus er bklijft een financiele zekerheid! sorry dit wilde ik even delen!!!
Leuk! Gefeliciteerd... Mag je wel je ww houden dan als je voor jezelf gaat beginnen? Wat gaat hij doen?
hij is timmerman/interieur bouwer. maar hij heeft zich breed aangemeld als klusjesman. je ww uitkering word het eerste half jaar aangevuld,zodat je echt de mogelijkheid krijg om op te starten. hierdoor loop je weinig risico! ik wist dit ook niet,en wilde eigenlijk in eerste in stantie niet dat hij voor zichzelf zou gaan beginnen,gezien het momenteel financieel overal k is! maar gelukkig nu niet! maar blijf het spannend vinden
Wel goed blijven controleren en zorgen dat je de juiste formulieren invult voor het UWV... mijn man heeft ruim 15.000 euries terug moeten betalen :x Gelukkig een jaar later vond hij het juiste bewijs zwart op wit en heeft hij alles terug gekregen, maar google maar eens op ZZper en WW dan komen er vele verhalen naar boven, dus dat is een belangrijk advies wat ik je mee wil geven. Laat ze zwart op wit zetten dat hij als zzper mag starten met behoud van WW Verder natuurlijk heel veel succes!!! Is wel erg leuk hoor!
dank je wel,hij heeft het inderdaad al zwart op wit staan,eerder wilde hij niet naar de kvk.het verhaal wat jij opschrijft hadden we inderdaad ook al gehoord en dat willen we natuurlijk niet maar alles is nu geregeld en hij is helemaal trots!!!!!!!!!!!! ik zit in de ziektewet omdat mijn hernia weer parten speelt,dus dacht ie daar maak ik gebruik van en kwam thuis met een fles champie hahaha