In sommige plaatsen duurt het echt Zo lang hier staat ook een wachtrij van 6 jaar op een huurwoning. En urgent wordt bijna niet meer afgegeven
Wij reageren ook elke week op huizen in omgeving Zaanstad en we zitten al in de top 15! Soms zijn we 8e, soms 10de en soms 12e. Dus ik verwacht niet dat het 7 jaar duurt! We zijn 'nog maar' 3 jaar ingeschreven.
Ik woon in dezelfde woonplaats en voor een beetje huurhuis voor een gezin sta je 7 tot 13 jaar op de wachtlijst.
Ja ik geloof ook wel dat het 2 jaar kan duren, maar 7 tot 13 jaar vond ik raar klinken.. Maar wanneer er één vrij komt weten we natuurlijk nooit. Nodig is het ook niet hoor, we zitten hier voor nu goed!
Dat komt omdat veel mensen vanuit Amsterdam ook ingeschreven staan voor Purmerend. Zij staan lange tijd ingeschreven en houden plekken bezet voor jonge mensen. Daarbij komt ook dat huurwoningen worden verkocht door de woningbouwvereniging zodra een huurder eruit gaat. Huurwoningen worden steeds schaarser in Purmerend. Er worden flats met huurwoningen gesloopt voor nieuwbouwkoopwoningen. Vandaar de lange wachttijd.
Hier precies Zo hoor elke woning wordt verkocht in de goede wijken.. Waar wij nu in zitten was eigenlijk ook voor de verkoop maar ze hadden een fout gemaakt dus we hadden heel veel mazzel..
Ik reageer ook niet alleen op Purmerend. (Amsterdam Noord - Wormer - Zaandam - Wormerveer - Assendelft etc etc) Het maakt ons niet zoveel uit als het maar hier in de buurt is. Maar goed.. @Flower; Wij moesten bij particulier wonen ook 3x de huur betalen, daar moet je inderdaad rekening mee houden en je zit inderdaad gauw aan 900-1000euro per maand.
raar bloem ik sta 4 jaar ingeschreven en ik sta 75 a 160 weet niet hoe jij zo dichtbij staat :S:s ik niet in ieder geval of welke huizen reageer je dan
Reageer je op alle huizen in de omgeving Zaanstad of alleen op een huis in dezelfde plaats? Er staat ook altijd; Aanbevolen woningen! In Zaandam eindigen wij altijd in de top 10 bijvoorbeeld! Vreemd..
woningnet heb ik en reageer op alles wat voor huizen reageer je op ik sta echt niet in de top 10 wat raar en sta langer ingeschreven :S:S