wij hebben DE naam al heeeeel lang voor ons manneke t is een klassieke franse naam nu was ik klaar met t geboortekartje ontwerpen en kwamen we allebei tot de conclusie dat we iets missen manlief en ik hebben een dubbele voornaam, onze meis ook (dit was overigens niet omdat we zelf dubbele naam hebben) maar zon enkele naam klinkt er zo afgezaagt bij nu zoek ik korte franse jongensnamen en kort in de zin van 4/5 letters en apart/uniek in ieder geval niet 'standaard' we zijn internet al aan t afstruinen maar t is moeilijk dus brand los als je ideeen hebt
Heb je hier iets aan: Familyberry.com Baby names : France Ik zag al snel: Adler Alix Amath Armel Basil Celin Davie Deve Devi Dilane Elie Eloi Enes Eren Succes!
ik weet niet of ik het goed schrijf maar een jongetje van bij ons in de flat heeft een franse naam hij heet Siejean ( siejór ) en zijn zusjes heten Gloria en Sjalom
Alain Antoine (is wel wat langer qua aantal letters, maar valt qua uitspraak wel mee) Arber Beau Blais Dion Eloi Emile Eric Erwan Evian Guy(on) Harm Henri Iven Joel Leon Loic Matiz Raoul Remi Rene Roger Serge Vick Xavi Yann Yves
thnx meiden we zijn dr uit! staat niet op jullie lijstje maar via de link van lindangel zijn we eruit gekomen we riepe allebei tegeleijk jaaaaa
Maël Gaël Jules Mathis Calix Cedric Jerome Arsene Noël Noé Joël Félix Hervé Henri Louis Simon Benoît Philippe David Victor Romain Gilles