Hoe krijgt hij het voor elkaar!?

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

#1 Niekepiek, 2 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2015
    Ik ben zo boos!
    Belt m'n vent net op met deze voorspelling: " schat, jij gaat zo boos op mij worden, sorry sorry".
    Nou inderdaad hij heeft het geweten, ik heb de telefoon erop geflikkerd en ik ben nu in mijn *negeermodus*.

Meneer is verslaafd.
    Verslaafd aan de serie walking dead, met die zombies op Netflix.
    Iedere avond als ik naar bed gaat, zegt hij: "schat, ik kom zo nog 20 minuutjes afkijken".
    Iedere avond lig ik met smacht op hem te wachten, maar jullie raden het al, hij laat me zitten en maakt er nachtwerk van.
    Want volgens hem is het zoooo spannend.
    Prima, kon er wel mee lachen, tot vanmorgen...

Vanochtend kon hij weer eens niet uit zijn bed komen, met als resultaat dat hij te laat zou komen op zijn werk.
    Opzich niet zo'n ramp want hij heeft redelijk flexibele uren, maar waarschijnlijk had hij een vergadering ofzo en moest dus haasten.
    Hij belde me dus op vanuit de auto.
    Allerlei scenarios gingen door mijn hoofd waarom ik misschien heel erg boos kon worden.
    Hij vertelde dat ze hem staande hadden gehouden, "neee fuck, ze hebben hem ontslagen:$" dacht ik eerst.
    Toen kwam de aap uit de mouw: ze hadden hem staande gehouden nadat hij is gelaserd.
    Hij heeft gewoon 30 km!!!!!!!!!! te hard gereden:$:$:$.
    Dat is dus een boete van 290 euro!!!!!!!:$:$:$
    Echt niet normaal hoor:(, hoe verzint hij het, istie nou helemaal van de potgerukt:x.
    Dus, nu ben ik zo ontzettend kwaad, ik moest even me gal spuwen.

Hebben jullie kerels ook wel eens van die achterlijk hoge boetes?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Snap dat je ontzettend boos bent. Maar nee, wij brengen ons eigen leven en dat van een ander niet in gevaar door te hard te rijden (en dat voor minimale tijdswinst).

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

uuuuhm nee, hier geen hoge boetes, mijn man krijgt er hooguit 1 per 2 jaar of zo. We hebben er nu toevallig 1 liggen voor 4 km te hard op de snelweg, kost rond de 30 euro. Maar daar wordt ik uiteraard niet boos om, want 4 km vind ik wel te overzien.

Vervelend hoor! Ik zou daar ook niet blij van worden.

4. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    kan me voor stellen dat je goed pissig bent zou ik ook zijn:x

hier nooit hoge bekeuringen mijn man is eigenlijk altijd op tijd en rijd ook nooit echt te hard geloof dat 7 km te hard het hoogst was:D

ik heb geen perfecte man hoor:p

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Zo lekker uit dat. Heeft ie nog mazzel gehad, want bij 30km kan het volgens mij ook naar de officier van justitie worden gestuurd en dat is nog erger.
    Zonde van het geld zeg.

Mijn man doet dat gelukkig niet meer, vroeger nog weleens toen ie begin 20 was.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaaiiiii dat is Klote.
    Helaas ervaring mee. Gelukkig al wel 10 jaar geleden toen hij nog jong en onbezonnen was 😂
    Bijna 50 km te hard, ook echt een rot stuk hoor net na de snelweg maar dan nog. Boete van 450 euro.
    Toen wij die op de mat kregen was hij aan het werk, ik weet het nog hele goed haha, en ik trok hem zo ongeveer door die telefoon heen.
    Hij durfde amper thuis te komen.
    Hij had toen een citta die hij vroeger bij elkaar had gespaard. Die moet 'ie van mij verkopen om het op te kunnen lossen.
    Want no way dat het van ons loon af zou gaan.
    Sindsdien amper boetes, eens een keertje voor 5 km te hard of zo. Hij rijdt meer dan 60000 km per jaar dus ach.

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Oh my..
    Ik zou echt uit m'n slof schieten hier van, mijn vriend rijd ook wel eens te hard.. (lees 20km meer ofzo)
    Maar heeft dus gelukkig nog nooit een bekeuring gehad, want ik zou hem echt wat aan doen.

Hij mag overigens van geluk spreken dat die zn rijbewijs nog mag houden, anders zou je verder van huis zijn.

Mannen...... Zucht

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zoooo! Ik zou ook kwaad zijn.. Wat een bedrag gooi je zo over de balk 😔 zonde

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik kan me voorstellen dat je boos bent.

Wij hebben thuis niet zo vaak verkeersboetes, maar op mijn werk wordt het eigenlijk niet abnormaal gevonden om flink te hard te rijden op de snelweg, als een collega staande is gehouden, krijgt hij om eerlijk te zijn ook geen afkeuring te horen.

Hoe dat dan bij die collega thuis gaat, dat verteld die collega dan natuurlijk ook weer niet (dat is een stuk minder stoer).

10. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is voor zijn werk erg veel onderweg maar heeft bijna nooit verkeersboetes. Misschien eentje in de drie jaar ofzo en dan nog zijn het kleine boetes van een paar tientjes. Ikzelf heb nog nooit een boete gekregen.
    Ik snap dat je boos bent.

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    #11 Marlijn82, 2 feb 2015
    Laatst bewerkt: 2 feb 2015
    Laatst juist zelf een boete gehad van 164 euro. Moest ik lekker zelf betalen van vriendlief.

Ja hij heeft in het verleden wel ronduit schandelijke bedragen gekregen aan bekeuringen. Zonde van het geld, maar aan boos worden heb je niks. Teleurgesteld zijn in hem raakt hem veel meer:D

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Oei, daarvoor zou ik ook in de negeermodus gaan...heb vorig jaar m'n eerste bekeuring gehad, 7 km te hard....30 zal hier niet gebeuren, man is vrachtwagenchauffeur en let er wel op dat ie privé ook binnen de lijntjes blijft rijden zeg maar en het is ook gewoon zonde van het geld.

13. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik weet zeker dat hij er zelf ook vreselijk mee zit, veel erger dan ik.
    Die kan z'n eigen wel voor zijn kop slaan nu.
    Ik hoop dat hij er echt van leert.
    Voor nu blijf ik nog heel even boos.
    Ga mezelf straks helemaal uitleven op de crosstrainer.:p

14. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Misschien ben ik wel veel te makkelijk maar als mijn man me daarvoor zou bellen zou ik toch echt niet uit mijn slof schieten hoor. Jammer maar helaas. Betalen en weer doorgaan.

30 km is wel onverantwoord maar als het op een 100 weg is vind ik het wel een ander verhaal dan bv in een woonwijk.

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thja zonde geld..

Ik ben altijd de gene die gesnapt wordt, gaat dqt om 5 km te hard, vl heeft in 10 jaar 3 bekeuringen, waarvan er twee doorgeschoven konden worden naar t werk, en 1 omdat hij de rotonde verkeerd nam ( om 03.00 met de vrachtwagen op een doodstil weggetje waar net een politieauto reed, dikke vette pech)

16. susy26

susy26 Niet meer actief

zonde van het geld, echt erg..
    hopelijk leert ie ervan

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Oei, ik zou ook echt pislink zijn en niet alleen om het geld zeg. 30km is echt te hard.

18. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit dus. Ik zou wel zeggen zuchttttttt maar ja gebeurd he, betalen en weer door. Ik gooide vorige week koffie over mijn 3 maanden oude laptop. Mijn man vindt mij erg lomp en zegt dan ook zuchttttttttt maar boos. Nee boos worden we niet.

Neemt niet weg dat 30 km wel te hard is hoor maar mijn man zou dat zelf ook dondersgoed weten ;)

19. augustus

augustus Niet meer actief

Lijkt de mijne wel. Ooit eens bijna 600 euro boeten ontvangen, gepiept binnen 10 minuten. Meneer dacht te laat te komen, scheurt veelte hard naar zijn werk. HOP op de heenweg boete. Komt op zn werk erachter dat hij een uur te vroeg is. Scheurt vervolgens weer naar huis om nogmaals een boete te ontvangen van 290 euro. Geloof dat ik een maand niet gesproken heb met hem en hij heeft het mooi van zijn eigen geld betaald. Snap je dus volkomen! Wat een sukkels he :);)

Overigens sindsdien geen boete meer ontvangen.
    Er is dus nog hoop :D;):p

20. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik zou ook echt boos zijn!

Vriend heeft geen rijbewijs dus nooit een boete gehad. Ik zelf ook maar 1 x, omdat ik 3 km te hard reed ofzo.

Deel Deze Pagina