Sinds min of meer vaststaat dat ik mijn vaste baan ga opzeggen om zelf volledig voor de kinderen te zorgen en t huishouden krijg ik gelijk positieve energie om iets leuks op te zetten! Ik ben creatief en sinds geboorte van mn dochter dol op haarbandjes en frutsels. Het lijkt mij leuk om hier iets mee te doen, puur als hobby en wellicht wat zakcentjes verdienen. Wie helpt mij bij t opstarten hiervan. Want waar koop ik t goedkoopst t materiaal in etc. Wie kan mij op gang helpen? Ik kom uit een saaie vastgeroeste kantoorbaan dus ben een leek nog op dit gebied
Ik weet niet of je daar je brood mee kunt verdienen. Op Facebook zijn er al hééééél erg veel pagina's waar je knipjes en haarbandjes kunt kopen...
dit, maar goed voor de hobby kun je het proberen. maar persoonlijk denk ik niet dat mensen je hun geheimen enzo gaan vertellen waar je je spullen het goedkoopst kan inkopen.
Zou je als je bij een groothandel wilt inkopen geen kvk nummer moeten hebben?? Geen idee hoor maar ik weet uit eigen ervaring (wel een hele andere branche) dat ik zonder kvk nummer niets kan inkopen bij de groothandel!
Ik maak ze ook vaak zelf. Koop de spullen op de webshop van freubelspulletjes. Kost heel weinig daar.
Bij een groothandel heb je idd KVK nodig en die krijg je niet als het hobby is of als je maar een heel kleine omzet genereert. Vind dit ook wel een beetje een makkelijke weg, even daar gelaten of mensen überhaupt hun inkoop-adresjes geven, iedereen die voor zichzelf start moet zelf uitzoeken waar hij/zij het best inkoopt. Zou makkelijk zijn anders, een ander research laten doen en daar zelf de vruchten van plukken?! Had gisteravond ook iemand, bestelde iets bij me en ging vervolgens vragen wat je allemaal nodig hebt voor deze producten en waar ik inkoop e.d. Vond het zelfs gewoon brutaal 😱
Sorry hoor ze vraagt toch gewoon advies. Als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet, maar dan hoef je toch niet zo te doen? Sommige mensen die willen wel hun ervaring delen en jij kan dingen heel brutaal vinden maar hoe ben jij aan die informatie gekomen? Waar je in kan kopen dan? Ts vraagt niet om een kant en klaar bedrijfsplan maar een paar handvatten is toch geen gekke vraag?
Hoe ik aan info ben gekomen?? Wat zou je denken van research wat ik ook in mijn eerdere bericht aangeef?? Stomme vraag ... En daarbij, inkoopadressen vragen is geen handvat hoor, dat is wat iedere starter dient uit te zoeken.
lief! Vond het ook een nogal heftige reactie op gewoon een vraag. Als je je ervaring niet wil delen dan reageer je niet lijkt mij. Waarom zo nodig dan toch je mening op willen dringen... gewoon lekker negeren dan!
Nou die denkt duidelijk dat ze de gouden tip heeft. Neem aan dat ze een webshop heeft die goud draait terwijl ik hier type. ... :,) Alsof de goedkoopste groothandel vinden de bedrijfsinformatie van het jaar is. ... kom niet meer bij hier!! Wat een grootheidswaanzin!! Whahahahahaha
Ik maak zelf geen haarspeldjes, juist omdat het al zoveel gedaan wordt. Ik ben gaan kijken naar wat er wel hip is, maar wat ik niet veel langs zie komen op FB en dát ben ik gaan maken en verkopen. Voor leuke creatieve ideeën kun je kijken op Etsy of Pinterest. Vaak vind je op YouTube wel filmpjes van hoe je dat het beste kunt aanpakken. Als ik jou was zou ik beginnen met het aanmaken van een Pinterestpagina en plaatjes verzamelen van leuke creatieve dingen. Wellicht kom je iets tegen waarmee je jezelf een beetje kunt onderscheiden. Je kunt ook creatieve workshops gaan volgen om te leren hoe je bepaalde dingen maakt.
Misschien even kijken op alibaba.com. Wel in het engels zoeken. Je komt daar van alles en nog wat tegen. Misschien inspireert het je tot iets maken wat je onderscheidt. Daarnaast een even googlelen naar een (bijna) gratis webshop. Vaak kun je daar max 20 producten in aanbieden. Om te beginnen meer dan zat. Facebook pagina aan maken. Succes!