ojee droogkast kan in brand vliegen

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames

kreeg net een brief , doe hem open , van de winkel waar ik men wasmachine en droogkast heb gekocht ,
    staat er in gelieve de droogkast niet meer te gebruiken , deze voldoet niet aan de kwaliteitsnormen en kan oververhitten met brand tot gevolg :$

dienst gebeld krijg uiteraard men geld terug en ze komen hem ook zelf terug ophalen , maar mag er niet aan denken dat ie in brand zou gevlogen zijn terwijl men meid boven lag te slapen of als we weg waren !! zette regelmatig men droogkast op en gingen dan boodschappen doen ! jeetje ben wel geschrokken zeg !
    maar nu komt het men droogkast staat nog bij mijn ouders :x ze gaan hem daar ophalen en dan krijgen zij de bon die ze kunnen gaan ontvangen , baal hier heel erg van en ga wel zorgen dat ik daar aanwezig ben bij de ophaling anders zie ik dat geld niet terug !

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zet de droger ook NOOIT aan als ik er niet ben of als ik lig te slapen! Mijn schoonouders hebben ook een keer brand gehad door dat ding.

3. peekaboo

nou dat ga ik dus ook noooit meer doen !

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Kan me goed voorstellen dat je geschrokken ben meid!

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

he zo dat is wel even schrikken inderdaad
    de droger staat hier alleen aan als ik thuis ben

6. peekaboo

ik zou dat vroeger ook nooit gedaan hebben hoor men droogkast laten opstaan als ik weg ging , maar even achter de hoek naar de winkel en hem oplaten was nu wel zo gemakkelijk maar no way dat ik dat ooit nog een doe !

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Die dingen staan ook hoog in de top 10 van brand veroorzakers hè, daar waarschuwen ze altijd voor. Dus ook als je een nieuwe hebt moet je echt uitkijken!

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Misschien even het merk en type hier neer zetten en hoe oud hij is.
    Niet iedereen laat zich registeren bij de winkel of is inmiddels verhuis.

Maar dat ik echt schrikken!!!

9. peekaboo

was eentje van carrefour home of bluesky

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Whahahaha zegt me werkelijk niets! Maar voor de mensen die hem hebben vast wel hihi

11. peekaboo

was eentje van carrefour heb hem niet zooveel betaald 250 euro maar dat is ook genoeg he
    denk niet dat die in nederland verkocht word haha

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mijn man maakt het verschil of je een droger hebt die door middel van lucht droogt of eentje zonder luchtslang naar buiten. Bij de eerste zou je een grotere kans op brand hebben.

Wij hebben eentje zonder luchtslang, maar ondanks dat doe ik de droger eigenlijk nooit 's nachts aan en nooit als we niet thuis zijn. Een hele enkele keer als het echt niet anders kan.

13. peekaboo

dit is dus wel eentje met luchtslang

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik droog op elk moment van de dag... Ook savonds.
    Nooit echt bij stil gestaan eerlijk gezegd...
    Hier gaat de was dag in en dag uit door.
    Zal er nu eens op gaan letten.

15. peekaboo

kheb der ook nooit bij stilgestaan hoor maar na zo een brief plus het telefonisch contact waarin ze bevestigd hebben dat er een aantal van deze droogkasten al in brand gevlogen zijn ! denk je wel na over wat er had kunne gebeuren als wij beneden zaten meid op bed en droger aan :$ brrrr

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Pff das idd geen leuke gedachte :(

Deel Deze Pagina