Je ziet ze nu heel veel, ze schijnen heerlijk te lopen!! Ik heb ze vanmiddag gepast, oa. de felroze!! Het loopt echt heel anders, dus ff wennen denk ik. Lopen ze echt zo lekker?? En hoe vinden jullie ze?? Is het erg degelijk en oudbollig??
Dit is een paar die ik gepast heb. Ik vind zulk soort schoenen bij andere altijd leuker staan als bij mezelf
Ja ik heb de go walk 2, instap model. Niet de mooiste, maar ze lopen heerlijk! Zeker met die dikke voeten van mij. Ik liep me al een poos te ergeren aan pijn en voeten en de moeite om schoenen aan en uit te trekken. Dus ben toch maar voor comfort gegaan!
Ik twijfel best wel.... ik heb t idee dat ze toch behoorlijk als "oubollig" worden gezien. Terwijl ik op zich wel redelijk "hip" ben Maar ik loop veel dus goede schoenen is ook gewoon fijn! Iemand nog andere tips voor hippe (felle) sneaker die ook heel fijn loopt anders?
Deze heb ik Skechers - grijze Go Walk slip-ons | Dolcis.nl Ik was er niet naar opzoek, iemand anders was ze aan het passen en ik vond de schoenen haar zo leuk staan , dat ik ze kocht Ha ha..
Ik vind ze heerlijk lopen. Draag ze vooral als ik lekker naar buiten ga. Wandelen of naar de winkel ofzo. Naar werk heb ik wat nettere schoenen maar heb met mijn skechers nog nooit zere voeten gehad. Heerlijk!
Ik heb sinds vorige week deze gekocht bij zal*ndo. Ze zitten heerlijk en zien er ook wel leuk uit vond ik.
In Amerika aantal jaar geleden toen ik daar werkte waren ze wel heel hip! Daarvoor kende ik ze niet. Maar lopen heerlijk!
Hier in Frankrijk zijn ze ook helemaal hip, net als New Balance en Nike. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ongetwijfeld lopen ze heerlijk en de kleurtjes vind ik ook leuk. Maar ik weet niet zo goed of ik het model mooi vind, haha.
Toevallig net vanmorgen de instapper gepast, zitten idd lekker ( voor zover te beoordelen met alleen passen ), ga denk ik een paar aanschaffen voor mijn werk in de zorg.