Onze dochter heeft al heel lang slaapproblemen. Nou hebben we ALLES verder uitgesloten. Had het er vanmorgen met iemand over en die zei loopt er geen waterader door haar kamertje? Ja nog niet aangedacht, dus haar bedje staat nu op een andere plek om te kijken of dat werkt. Ze zei je kunt ook een wichelroedeloper (?) laten komen die kan die dingen opsporen maar ze kende verder niemand.. Dus ik dacht, vraag het hier eens: Kent iemand dus een wichelroedeloper/iemand die wateraders/aardstralen op kan sporen in de regio Den Bosch, Veghel, Uden, Oss, Eindhoven????
is er niks op google te vinden? de buren van mijn ouders hebben zo'n iemand thuis gehad en daar hadden ze idd aardstralen maar ik woon wat uit de richting
nee weinig via google, heb inmiddels drie mensen gevonden maar twee kunnen er pas in januari en eentje zou gisteren terug bellen maar nog niets van gehoord..
Hey, toevallig dat ik dit lees! Ons zoontje is een super vrolijk mannetje. Maar de nachten zijn de laatste weken DRAMA! We slapen gewoon niet meer, alles al geprobeerd... Nu gisteren op aanraden van mn moeder zn bedje anders neergezet (bij andere mensen slaapt ons zoontje prima namelijk).. En ja hoor, geen drama geweest vanacht. Ik ga er dus zo'n beetje in geloven. Misschien dat iemand ook ons kan helpen hiermee?