Meiden, ik moet het even van me afschrijven voordat ik zo mijn bedje induik, hoor! Een tijdje terug heb ik hier een topic geopend over een feestje van mans bedrijf, inclusief hotelovernachting. In eerste instantie wilde ik niet mee, omdat ik al misselijk werd bij het idee mijn dochter een nacht te moeten missen. Maar omdat veel mensen (onder andere hier) zeiden dat het heel goed voor ons samen zou zijn (ik ben ervan overtuigd dat dit ook zo had kunnen zijn), heb ik doorgezet en ben ik toch meegegaan. Het heeft me ontzettend veel moeite gekost me hiertoe te zetten, maar ik had het voor mijn man (en voor ons samen) over. We keken er van de week al samen naar uit: Lekker eten, feestje en 's avonds lekker tegen elkaar aankruipen in bed, zonder gestoord te worden en lekker een nachtje door kunnen slapen. 's Morgens heerlijk samen in bad en gezellig rustig ontbijten. Heerlijk, net als alle voorgaande jaren! Het begon gisteravond heel gezellig, met een heerlijk diner. Maar dit veranderde tijdens de feestavond al snel: Man sloeg het ene na het andere biertje achterover. Ik heb er een aantal keren wat van gezegd, maar daar werd niet naar geluisterd. Aan het eind van de avond wat hij ladderzat en toen we aan het eind van de avond in onze hotelkamer aankwamen, was hij zo beroerd dat hij maar stil in bed is gaan liggen en van gezelligheid was dus totaal geen sprake. Als klap op de vuurpijl had hij vanmorgen uiteraard een verschrikkelijke kater en is hij nog de hele dag beroerd geweest. Geen gezellige zondag, maar een man die maar een beetje op de bank hangt, niets wil, amper kan eten, omdat z'n maag overstuur is... Ik ben nu zó verdrietig en telleurgesteld. Ik heb er zoveel voor over gehad, het heeft me zoveel moeite gekost m'n kleine meid een nacht weg te brengen (voor hem!) en dan maakt hij er zo'n potje van. Ons aller eerste keer met z'n tweeën weg nadat F. geboren is en ik had er zo naar uitgekeken... Hij heeft zijn excuses aangeboden en ik heb hem vergeven. Maar met mijn verstand, want het voelt voor mij nog niet zo. Ik hoop dat hij zich morgen weer beter voelt en ik het dan wel van me af kan zetten. Sorry voor mijn verhaal, ik moest het even kwijt.
Nou zeg, wat een lompe actie van je man . Ik kan me helemaal voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.
Ach meid, wat ontzettend sneu voor je! Ik kan me zo goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik weet nog goed datum het lastig vond om onze dochter voor het eerst uit logeren te brengen. En dan zo'n weekend. Praat er met je man over, want anders ga je straks nooit meer een weekend weg. Terwijl het echt lekker is en leuk kan zijn hoor!
@mol81 Dank je wel! Ik heb er zeker met mijn man over gepraat en kon gelukkig ook even bij hem uithuilen vanavond. Maar dat maakt mijn verdriet/telleurstelling helaas nog niet minder..
Met de kleine meid ging het gelukkig heel goed! Die heeft goed geslapen en lekker met de andere kindjes daar gespeeld. Ik moet zeggen dat ik er op de dag zelf ook niet zo heel veel moeite meer mee had. We hebben haar al een paar keer daar laten spelen om te wennen en ze is er twee weken terug nog een dag geweest, omdat ik ziek was. Dus ik bracht haar met een gerust hart weg! Maar de eerste keren 'oefenen' waren erg zwaar
maar mag ik even vragen jullie waren met een werkuitje dus je man heeft met zijn collegas flink zitten borrelen
@Mirell Het was inderdaad een uitje van zijn werk, met werknemers en hun partner. De voorgaande jaren hartstikke gezellig geweest, maar op een of andere manier kon hij dit keer geen maat houden. Enne, hij was een van de weinigen die er zó aantoe was...
wat een ontzettend egoïstische actie zeg! ik zou ook superpissed zijn! gelukkig heeft je kindje het goed gehad.
Kan me je gevoel heel goed voorstellen!! Het bedrijf van mijn vriend heeft eens in de 4 a 5 jaar een bedrijfsuitje met overnachting erbij. Is altijd heel goed geregeld hoor, lekker eten, en een feest en dan de volgende dag entree tot een park o.i.d. Het is alleen wel zo, dat ik zijn collega's dus eigenlijk helemaal niet ken, en ook hun vrouwen/vriendinnen niet.. Normaal ben ik echt wel gezellig, en drink een drankje en dans wat maar op die feesten zit ik er dus echt als een dooie bij! En mijn vriend gaat lekker zijn gang, en ik zit daar dan dus maar... En nu we een kleine hebben moet ik er helemaal niet aan denken om er heen te 'moeten' terwijl ik het er helemaal niet zo naar mijn zin heb dus! Ik hoop dus maar dat er voorlopig nog geen feest aan komt Want ja ik vind het voor hem ook vervelend als al zijn collega's hun vrouw/vriendin meenemen en ik ben daar dan niet... maarja.. aan de andere kant... Vind het heel rot voor je dat het zo is gegaan!
Inderdaad! Ik ken al die collega's ook niet zo goed en dan voel je je ontzettend ongemakkelijk als jij alleen tussen de collega's staat, stiekem je ogen uit je kop te schamen, omdat je man zich zo 'misdraagt'. Het heeft wel echt opgelucht om het allemaal even van me af te schrijven! Man ziet ook echt in dat hij dit niet had kunnen maken en heeft er oprecht spijt van. Dus ik denk dat ik straks weer lekker tegen hem aan kan kruipen in bed
ik snap dat je teleurgesteld bent, maar eerlijk gezegd snap ik hem ook wel, eerste weekend weg zonder kindje, kunnen uitslapen... etc etc, en dan ook nog de collega's mee die vast en zeker ook wel een borreltje achterover hebben geslagen, dat het niet leuk is begrijp ik, maar ik denk zelf dat als jullie met zijn 2en waren weggeweest dat het een heel ander weekendje was geworden.
Haha ik kan er eigenlijk wel een beetje om lachen.... Voor jou alleen heel vervelend en ik hoop dat hij zich morgen nog op zij. Werk durft te vertonen hihihih Maar ik begrijp het van hem wel een beetje, eindelijk samen weg, lekker kunnen (uit)slapen. Die dacht, na de geboorte van de kleine neem ik het er van. Maar ik kan me je gevoel en boosheid goed voorstellen hoor. Is heel vervelend dat als jij zoveel moeite hebt gedaan, het zo eindigt. Als je dat van te voren had geweten..... Had je lekker thuis kunnen blijven.
Dat weet ik wel zeker. Maar we hadden afgesproken het er dit feestje lekker samen van te nemen, er wat gezelligs samen van te maken en samen van de nacht te genieten. Nu was ik 's nachts alleen maar héél hard aan het hopen dat hij niet over z'n nek zou gaan en áls het zou gebeuren, hij de wc zou halen (en niet mij daarvoor zou gebruiken) Bovendien zijn wij helemaal niet van het drinken en dronken worden. Af en toe een glaasje wijn voor de lekker. In onze ogen is het gebeuren van gisteren dus echt not done (vindt hijzelf ook) en dat maakt het misschien toch wel wat gevoeliger liggen. Bovendien had hij niet zo hard z'n best hoeven doen mij mee te krijgen (en ik ook niet), als hij zich toch zou gaan bezatten met zijn collega's... Dat is waar ik het meeste mee zit : Ik heb er enorm veel moeite voor moeten doen en tranen voor moeten laten om mee te gaan en dan geeft hij me er zo'n avond en nacht voor terug... Had hij op z'n minst óók moeite voor kunnen doen om er ook voor mij wat leuks van te maken. Hij heeft me gisteravond gewoon keihard laten zitten..
Ik zou ook boos zijn, maar mij had dan weer niemand zover gekregen om mn kind uit slapen te doen voor een feestje. Schijnbaar heeft hij niet het fatsoen om rekening met jouw gevoelens te houden en het lekker op een zuipen gezet, dan had hij net zo goed alleen kunnen gaan. lekker ego! Voor mij zou het dan ook de laatste keer zijn dan ik met zoiets mee ging, als hij wou gaan zou ik het prima vinden.....maar kom dan pas thuis als je kater weer voorbij is.
Oja meiden, mijn man heeft gelezen wat ik geschreven heeft, maar de reacties laat ik hem maar niet lezen. Hij voelt zich schuldig over wat hij gedaan heeft en beseft goed dat hij mij tekort gedaan heeft. Hij heeft dit nog nooit gedaan en de voorgaande feesten heeft hij zich 'keurig' gedragen (moeten jullie geen stijf mannetje voor je zien ). Ik weet zeker dat dit nooit meer zal gebeuren en hij is absoluut geen man die geen rekening houdt met mijn gevoelens. Wel een man die erg impulsief kan zijn en soms even niet nadenkt voordat hij wat doet. Oja, én ADHD'er, dus dat zal ook wel wat verklaren
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent! Vind het ook echt zo "not done" om zoveel te drinken dat je dronken bent! Als volwassen man moet je toch wel een beetje je grens weten!