Lady gaga komt naar Nederland en ik moet hier echt bijzijn. De voorverkoop begint morgen al maar dan moet je dus een american express card hebben deze heb ik niet. Ik heb niet zoals 2 jaar geleden het geluk dat ik kaartjes heb gewonnen bij Q music maar goed we hebben vanavond nog en dan ga ik het gewoon weer proberen. De normale kaart verkoop begint zaterdag maar ben zo bang dat niet gaat lukken en dus nu ik al maanden voor heb gespaard er niet heen kan gaan om dat ik dan geen kaartje heb. Ik ben dus op zoek naar iemand die betrouwbaar is en een american exspress card heeft en om voor mij een kaartje te kopen morgen je krijgt echt gelijk het geld terug en ik zal je eeuwig dankbaar zijn. Het gaat maar om 1 kaartje want ik ga alleen het gaat om staan plaats. Wie wie wie helpt deze grote gaga fan ??????
Nee kan alleen maar met de american exspress eerder kaartje kopen heb zelf een gewone VISA maar dat mag dus niet
Kan je helaas ook niet helpen. Herinner me nog wel dat je vorige x kaartjes gewonnen had Hopelijk vind je hier iemand die je kan helpen zodat je weer kunt gaan!
Amex! Ik ken niemand met Amex, sorry. Kun je niet met een andere methode betalen? Paypal bijvoorbeeld?
Nee het gaat om de speciale Amex voorverkoop. Zie je steeds vaker, Amex probeert zo voet aan de grond te krijgen in Nederland heb ik het idee
Kun je niet via die online website kopen, weet even niet hoe het heet.. Daar zet iedereen zn kaartje op die ze al eerder gekocht hebben.
Die heb ik ook niet. Ouders, broers, zussen, zwagers, collega's, buurman/buurvrouw? Zou het overal proberen!
Ik kan je niet helpen, sorry. Maar hoezo denk je dan dat je zaterdag niet gaat redden, als dan de normale verkoop begint? Dan heb je toch nog tijd genoeg als je er meteen voor gaat zitten achter de pc? Back in the old days kon je nog naar een postkantoor/ticketbalie om daar je kaartjes te krijgen. Daar stond ook altijd een rij, maar kaartjes genoeg. weet niet of dat nog zo is, t is alweer een aantal jaar terug dat ik naar een concert ben geweest
Manlief heeft er een maar mag van zijn werk dit niet gebruiken voor prive doeleinden anders staat ontslag voor de deur in nl is het heel veel VISA en MasterCard en in America nu ook ammex. Helaas succes!!!
Ik zou gewoon landelijk vragen of iemand hier AMEX heeft en dan het geld vooraf overmaken zodat ze voor jou het kaartje kunnen bestellen. En dan is er nog tijd genoeg om kaartje af te halen of (aangetekend) op te laten sturen. Succes, ik hoop dat het lukt! 👍