ja leuk idee er komen steeds meer schiedammers bij leuk zeg en angela2009 ik ben eigenlijk ook een geboren en getogen vlaardinger maar we wonen nu 5 jaar in schiedam
Ik meld me ook tot m'n 21e bij mijn ouders in Rotterdam gewoond, toen 2,5 jaar in Vlaardingen en nu sinds 2 jaar in de Gorzen Wilde wel naar de 9maandenbeurs, maar de kleine man heeft denk ik andere plannen, want die blijft denk ik tot 42 weken lekker zitten en ik denk niet dat ik 2 weken na mijn bevalling even lekker over de 9maandenbeurs ga wandelen
Ook de gorzen Annie? en spannend voor jou zeg......is het je eerste kindje? Hoop voor je dat hij/zij snel komt. Liefs
Wij wonen er ook nog niet zo heel lang, nu 3 jaar. Mijn man komt uit de woudhoek en ik ben een geboren en getogen Rotterdammer! Maar nog best veel Schiedamse dames hier
Wonen hier ook erg naar onze zin...hele leuke rustige week!! Maar voel me stiekem toch meer Vlaardinger....Haha! Ben ook nooit in sdam te vinden woon er alleen. Claudia dus ook een overloper haha!
ja eigenlijk wel maar net als jij ga ik nog steeds trouw altijd naar vld hahaha zie jullie in de topic