Iemand die deze mama kan helpen? In of omgeving Utrecht? Delen op facebook zou fijn zijn. https://drentsnieuws.nl/drenthe/2288-slaapplek-gezocht-voor-kindje-van-10-maanden-met-kanker
Een zorgverzekeraar kan daar een bijdrage aan leveren. Soms betalen ze hotelkosten als het echt nodig is.
Het nichtje van mijn vriendin heeft ook kanker gehad en moest ook vaak daar behandeld worden. Zij en haar ouders hebben toen meerdere nachten bij ons geslapen. Vreemde mensen in huis vind ik dan wel spannend, maar ik wil er wel serieus over nadenken. Kun je mij wat meer info geven? Mag ook in pb Wij wonen niet in Utrecht, maar vanaf ons huis is het 15 minuten rijden naar het umc
Is al geregeld. Ze mogen gratis in een hotel daar in de buurt slapen. Als ze dit aanbod aanneemt dan, dat heb ik nog niet vernomen.
Ook daar moet je helaas nog wel 15 euro per nacht voor betalen. Dat klinkt niet veel maar wij hebben daar 11 maanden gezeten en dan loopt dat hard op terwijl je kosten thuis ook door gaan. "Soms vergoed de zorgverzekeraar het maar lang niet altijd Edit: zie nu dag het om 14 dagen gaat. Dit zal ermee te maken hebben dat ouders van een opgenomen kind voorrang krijgen op een gezin in dagbehandeling. er is immers maar beperkt plaats