Op zoek naar alles!

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by Appeltje22, Jan 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Binnenkort gaan wij beginnen aan ons eerste kindje (als alles gaat zoals gepland). Dus we hebben alles nog nodig! Mijn man studeert nog dus we hebben geen groot budget maar ik hou wel van goede merken omdat dat meestel ook gelijk staat aan goede kwaliteit (ik wil dingen niet nog een keer gaan kopen bij een eventuele tweede omdar het al weer stuk is).

Heb je leuke dingen te koop, zet hier dan even een berichtje onder of een fotootje! Of stuur een persoonlijk berichtje!

Groetjes

2. Appeltje22

Ik woon in Gouda maar ik kan ook in regio 't gooi of regio Zeeland dingen op komen halen!

3. p1982

p1982 Niet meer actief

Ik heb erg veel te koop stuur me anders pb zodat ik je link kan sturen. T zou dan wel verstuurd moeten worden ivm afstand

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,029
    2,835
    113
    Heb in Zeeland nog een witte box, badje met standaard, triptrapp verkleiner en zo'n zitje (niet de triptrapp zelf) en een leuke babygym staan. Allemaal gebruikt dus aan de box zie je bv waar de mobiel gezeten heeft etc. Hoef er dus ook maar kleine prijsjes voor. Maar zeker nog mooi genoeg voor tweede gebruik. Verder zou ik even op zolder moeten kijken..dit is wat ik uit mn hoofd weet. Als je interesse hebt maak ik even foto's!

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Leuk dat je alles al wilt vinden, maar probeer eerst maar es zwanger te worden. Sorry als dat bot overkomt, maar kan lang duren

6. Appeltje22

Het komt inderdaad een beetje bot over, maar daar zal je vast ook je redenen voor hebben. Ik ben nu ontzettend enthousiast en ik probeer dat niet teveel naar mijn man toe te laten zien omdat ik bang ben dat ik hem 'bang' maak (als ik te enthouasiast doe, trekt hij zoch terug).

Ik weet ook dat je misschien beter nog even kan wachten tot je echt zwanger bent, maar deze manier werkt voor mij en we willen sowieso kinderen. Dus ook als het niet gelijk gebeurt, de spullen hebben we sowieso nodig!

7. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Ik woon in Alphen, vlak bij je dus. Maar wat heb je zoal nodig? Alles klinkt wat vaag. Qua merkkleding heb ik momenteel een Tommy Hilfiger broekje 0-3 maanden en een Mexx winterjasje maat 68 te koop, beide wit dus voor beide geslachten te gebruiken.
    Ook heb ik een woezel en pip muziek mobiel te koop staan, maar geen idee of je dat ook onder merken vindt vallen?
    Laat maar weten wat je zoal wilt hebben, ik heb een hele hoop dingen die ik momenteel op marktplaats aan het zetten ben.

8. Appeltje22

Nou niet per se merken (ik heb het niet zo goed omschreven). Maar ik houd wel van goede kwaliteit. Kleding heb ik al veel gehad van vriendinnen en familie maar we zijn nog op zoek naar een bedje, box etx etc. Heb je een link van je mp advertenties?

9. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    Ik zou toch echt wachte tot je zwanger bent, door hormonen verandert je smaak ook erg wat ik bv bij de 1ste heel mooi vind vind ik nu niet mooi meer.
    En daarbij als je pech hebt kan het lang duren tot je zwanger word (hier 3jr)

Share This Page