Gezocht: indoorspeeltuin met babyhoek omgeving Utrecht

Discussion in 'De lounge' started by Vollutto, Aug 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Wie weet er een leuke indoorspeeltuin in het midden van het land (regio Utrecht) waar een leuke babyhoek is?
    Kidzcity Utrecht is al gespot, iemand daar ervaring mee?

2. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
  3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    In Houten heb je nog Ballorig... (geen ervaring mee, wel goede verhalen over gehoord)

En in Loosdrecht heb je Spelekids...
    Kleine babyhoek, maar er is ook nog een bouwgedeelte waar ze ook lekker kunnen kruipen en de blokken heen en weer mikken... vond mijn dochter ook een erg geslaagde hoek. Ze heeft zich prima 2.5 uur vermaakt!

Kidzcity ook geen ervaring mee, wel goede verhalen over gehoord. Minpuntje moet daar het feit zijn dat het wel meer gericht is op grotere en daardoor wel nog meer geluid e.d

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haaaaaaaaaaaaaai!!!:D

Ik heb ervaring met Kidzcity!! Ben er met een stel meiden van hier naartoe geweest! Ik vond het heel gezellig, maar de speeltuin zelf vrij duur (€10,- pp) en de babyhoek lag een beetje op een vervelende plek. Er denderde elke keer oudere kinderen doorheen, zonder ook maar één keer om zich heen te kijken! Ze hadden dat meer in een hoek moeten zetten vond ik!

Ben toen ook naar één van die medewerkers gegaan, toen hebben ze die oudere kinderen er wel 'uitgejaagd' en het om laten roepen, maar binnen 10 minuten was het weer raak!

Liefs

5. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Hé Loesie.... hihi ik heb dit topic geopend voor 'ons' uitje, kijk maar even op de hyves.;)

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Whahaha, wat grappig!!!!
    We hadden het met die andere meiden eerst ook over Apeldoorn of Amersfoort, zat ook een beetje in het midden en ook zo'n overdekt speelterein!

Ik ga ff naar hyves!

7. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Mokeytown in amersfoort heeft een soort van bak voor kleintje met mat erin en allemaal baby speelgoed opzich best leuk!

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ballorig is echt super leuk! Ik ben in Venlo geweest, ma is echt een aanrader!

Wij gaan trouwens 3 sept met ons zp-groepje naar Kidzcity in Utrecht:p

9. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ballorig houten is erg leuk! Grote hoek voor kindjes tot 5 jaar.

Share This Page