AAAAH stom ding! (prob met filmpjes en foto's)

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi!

Mijn laptop doet de laatste weken eeeeeerrrrg raar!

Hij geeft afbeeldingen niet goed weer, maar half of met rare kleuren enzo.
    En filmpjes op youtube speelt hij gewoon niet af, stopt na een paar seconden.
    Ik kan me niet herinneren dat ik de laatste weken iets geïnstalleerd/veranderd heb...

Weet iemand wat dit is???

Want heb net een rits foto's van Alyna doorgekregen van iemand en ik word gewoon ZO kwaad dat ik de foto's niet fatsoenlijk kan zien!!!:x

By the way, we hebben Windows XP met service pack 2 (geloof ik).

HELP!!!

2. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Even de driver van je grafische kaart opnieuw installeren? Ik kan me niet voorstellen dat je een rare codec hebt geinstalleerd want dat heeft meestal geen invloed op je fotos. Ik denk dat het je driver is, en in het ergste geval in je grafische kaart misschien aan vervanging toe.

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Goh die moet ik morgen even zoeken dan...thanx zal het proberen! :)

4. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Als je de driver CD kan vinden zou ik even naar hun website gaan en een update zoeken. Volgens mij kan je in Windows (sorry, ben Apple gebruiker) ook naar je hardware gaan en dan op je grafische kaart klikken en zoeken (mits je een internet verbinding hebt) naar een driver update.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja, dat heb ik gedaan maar hij vond geen updates.(was nog heel erg zoeken, het staat niet tussen de lijst als grafische kaart maar een andere benaming)
    Al gekeken op internet maar als ik daar probeer een update te downloaden wil ie niet...
    Dat heb je trouwens idd goed over WinXP. :)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou, ikke dus geprobeerd nieuwe drivers te downloaden, krijg ik op het einde een melding 'er is een probleem met dit bestand -> onbekende uitgever'.
    Pfff...lukt dus niet.(ook niet van andere sites)
    Grafische kaart is trouwens van Ati, Radeon igp 320m.

Maar heb nu ook met andere dingen problemen, programma's willen niet meer opstarten enz...
    Dus m'n vriend zegt; laptop opnieuw installeren.
    Pff... :(

7. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Oh balen zeg! Maar is het onder Windows niet zo dat als je de boel opnieuw installeerd je alsnog de driver CD nodig hebt? Want als je gedownloade driver niet werkt en je installeerd alles clean dan zit je alsnog zonder driver neem ik aan?

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja ik heb alle drivers op cd staan...de vraag is alleen waar. :D

Deel Deze Pagina