Gezocht -> Jam zonder stukjes erin.

Discussie in 'Voeding' gestart door Hanneke, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Denk dat het onderwerp al genoeg zegt ;)!
    Maar toch, wie weet in welk merk jam geen stukjes zitten?

Heb al verschillende keren een pot bekeken in de winkel en dacht dan, nee hier zitten ze volgens mij niet in, eenmaal thuis dan toch weer van die vieze kleffe stukjes erin, bleh! En dan probeer ik ze er al uit te vissen, maar dan nog gewoon vies ;)!

Dus wie o wie kan mij helpen :) ;)?!

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    volgens mij zitten er in Hero Light jam geen stukjes...

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Idd Hero Jam Light, idd. Het is helemaal glad.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Fred & Ed jam, zit in een tube.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

bestaat dat jam zonder stukjes... Het lijkt me zo logisch dat jam stukjes heeft.

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Rozenbotteljam is ook helemaal glad, hier moet je wel van houden, is mierzoet namelijk...

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    fred en ed jam daar zitten geen stukjes in (zit in een tube)

8. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
  9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oke meiden super bedankt!
    Nog even kleine vraagjes, sorry! Haha!

Over die Hero Light jam, weet iemand toevallig daar de ingredienten van? Heb je hem in de kast staan zou je dan voor mij willen kijken :) en anders laat ik wel even in de winkel kijken hoor ;)! Maar als iemand hem heeft is het zo net zo gemakkelijk!

En die Fred&Ed jam, die klinkt voor kinderen, is ie ook echt met zo een kinder zoete smaak? Of dat niet maar gewone jam smaak?

Uhm, ik hoop het wel eigenlijk! Haha! Ik vind die stukken wat fruit voor moet stellen in jam altijd zo vies. Van die flubberstukjes ;) zo ook in bijv van die Mona boordevol yoghurt, had daar een tijd geleden met aardbeien van, heb je van die sloeberdingen in je yoghurt zitten, niks voor mij ;)! Haha!

Tja eigenlijk is het niet voor de kindjes maar voor deze mama! Haha! (Dus eigenlijk hoort dit topic niet hier maar in de lounge maar vond dat zo een gekke plek :$) Maar die bakjes, die kleintjes, die zijn idd wel zonder stukjes idd! Super idee! Dan neem ik anders gewoon die!

10. sannedegroot

5 mei 2008
    69
    0
    0
    Huismama
    Assen
    Waarom wil je eigenlijk jam zonder stukjes? Die van mij vindt het juist lekker om erop te kauwen...

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nou, zoals ik al schreef ;) de jam is niet voor de kindjes, die krijgen geen jam maar voor mijzelf. Maar ik vind die stukjes in jam wat fruit voor moet stellen echt mega vies, bleh! Daarom wil ik dus jam zonder stukjes ;)!

Ik weet inmiddels de ingredienten van de Hero Delight Jam en die is goedgekeurd, nu nog hopen dat er echt geen stukjes in zitten ;)! En anders ga ik kijken voor 'die kleintjes' ;)! Fred&ed ben ik bang voor dat het echt zo een kinder jam is ;) haha met echt van die fabriekssmaak ;)!

Deel Deze Pagina