Hai dames, Voor de rest van december beebjes ♥! Hopelijk komen er snel meer gezellig hier meekletsen ! Liefs Mama JaDeBo
♥ 16-31 december mama's 2014 ♥ 16 17 18 Mama JaDeBo, 28 jaar, 4e kindje 19 20 21 22 23 24 25 26 26 27 28 29 30 31 ♥ Afspraken & echo's ♥ WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje...KIJK EVEN TERUG OF ER NOG ANDERE WIJZIGINGEN ZIJN GEMELD VOOR DE LIJST
Hey! Ik wil ook mee schrijven! Na mijn miskraam in december nu weer zwanger. Helemaal happy hier!! Wel nog erg onzeker maar we gaan van het positieve uit.! Ik ben 26 jaar en zwanger van mijn 2e kindje. Hopelijk komen er snel meer meiden meeschrijven!
Wanneer ben je uitgerekend Mamajudith? Ik vind het ook enorm spannend!! Heb mijn tweeling in dec verloren en daarna 2 curettages moeten ondergaan dus zit ook in die vreselijke spanning. Mag al wel bellen voor echo rond 6 weken, maar durf niet...
Oei een tweeling verloren dat is heftig!. Ik hoop dat het weer goed met je gaat na het verlies. Was je toen al lang zwanger? Ik zou juist wel bellen, het is toch fijn om het te kunnen delen. En de zorg is toch fijn. Ik ben 17 december uitgerekend
Ik kreeg de eerste echo op 28/12 toen klopte er 2 hartjes, was eeneiig. Op 8/01 kreeg ik echo bij gyn en daar bleken de hartjes 2 dgn na de eerste echo al gestopt te zijn. Toen besloten af te wachten, mijn lichaam deed niks. Toen op 24/1 afspraak in ziekenhuis en cytotec meegekregen, helaas zorgde dat voor enorm veel bloed met zaterdag spoedopname met curettage tot gevolg. Na paar dagen weer veel pijn, bleek rest te zitten en moet 3/2 nog keer naar ok. T was heftig, t heeft wel een plekje maar helemaal nu denk ik er veel aan, vooral angst speelt nu!
♥ 16-31 december mama's 2014 ♥ 16 17 Mamajudith, 26 jaar, 2e kindje 18 Mama JaDeBo, 28 jaar, 4e kindje 19 20 21 22 23 24 25 26 26 27 28 29 30 31 ♥ Afspraken & echo's ♥ 30/04 Mamajudith intake + 1e echo WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje...KIJK EVEN TERUG OF ER NOG ANDERE WIJZIGINGEN ZIJN GEMELD VOOR DE LIJST
Wow heftig zeg!! Ik hoop echt dat je het niet nog eens moet mee maken. Hier wel spontane uitdrijving. Net 1 dag voor de eerste echo verloor ik alles. We moeten gewoon positief zijn! Dat is ook beter voor onze kleintjes!
Fijn om te horen dat het goed voelt hier ook! Ik heb sinds een week zulke zere borsten, en mijn normale broeken zitten al zoo niet lekker meer. Pff Jij al ergens last van? Bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van..
Ik ben snel enorm moe, misselijk met vlagen... pijnlijke borsten die soms gewoon branden, kan er niks aan hebben, al mijn zoontje er alleen al met zijn handje langs gaat. Wat trekkerig gevoel als ik te snel of sta of nies... genoeg kwaaltjes Ga morgen gyn bellen voor afspraak dan staat die maar vast!
Jaa heel goed!! Dan heb je ook iets om naar toe te leven. Het is echt weer leven van afspraak naar afspraak. Al zal het nu wel sneller gaan bij de 2e.
Ja en ik mag ook naar vk... maar omdat het dus een tweeling was mag ik nu eerst naar de gyn Zal idd sneller gaan! Hier ook hoor, de dagen vliegen om, gelukkig met 2 schoolgaande kindjes
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 16 december - Marlijn82 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 17 december - Mamajudith | 25 jaar | 2de kindje |J|M|? 18 december - Mamajadebo | 28 jaar | 4de kindje |J|M|? 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 30 April Mamajudith Intake en eerste echo ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
Helaas ga ik jullie weer verlaten. Vanmorgen bloedverlies. Blijkbaar word ik toch ongesteld en was die duidelijke lijn een indroger ofzo. Zal mezelf zo wel weer van de lijst afhalen.