Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar jeansleggings in maat 68(als die groot valt) of maat 74. Heb er nu 1 van prenatal (blauw) maat 62 maar die word te klein en verkopen ze niet meer. Heeft iemand nog iets liggen? Of misschien een skinnyjeans spijkerbroekje oid? Hoor het graag!
ik heb er een van de h&m een roze maar die is wel van de zomer collectie van vorig jaar. Misschien hebben ze ze nu weer.
Heb er net een paar bij Primark gekocht, donkerblauwe jeanslegging en een witte voor 3 euro per stuk.
Ik heb een skinny spijkerbroekje van de Benneton...lag net op de stapel voor marktplaats...Ik hoor wel als je intresse hebt!
Primark is hier niet echt op de hoek. h&m en v&d hou ik al in de gaten Nony heb je ook een foto? en welke maat is het?
Even offtopic: Love the shoes heb byna dezelfde! Us het wel rekbaar genoeg? ziet eruit als n echt slijjerbroekje, en daar huilt ze van ondat het schuurt..
H&M heeft ze volgens mij wel, alleen niet online. Ik heb er wel één in 74, maar die heeft D. zelf nog aan...
Hmmm jammer Laat m toch voorbij gaan dan. Ben bang dat dat niks word Toch bedankt! Hoop dat je er iemand anders blij mee maakt