Wat betaal jij bij de kapper?

Discussion in 'De lounge' started by pientje1, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Vanmiddag naar een nieuwe kapper geweest, want ik was niet meer tevreden over mijn vorige kapper en hij is een stuk duurder geworden (rond 30 euro alleen knippen). Maar nu betaalde ik bij deze kapper ook 24,50 voor knippen (niet wassen en fohnen). Ik ben 15 minuten binnen geweest, ze heeft wat puntjes geknipt. Ik heb advies gevraagd, maar ze had weinig ideeen.
    Ben eigenlijk een beetje gefrustreerd ;).

Maar wat betaal jij bij de kapper?

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    wij gaan naar brainwash en betaal daar voor alles 15 euro,dus laatst ging ik knippen (daar valt wassen en fohnen ook onder) en kleuren en moest maar 30 euro betalen. is een landelijk keten.

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hmm, ik heb wel een dure kapper, maar ook wel een goeie. Ik betaalde laatst 103 euro voor knippen, verven, wassen, fohnen, wenkbrauwen verven en epileren. Het daadwerkelijke knippen was volgens mij ook iets van 25 euro.

4. Coortje

Coortje Niet meer actief

betaal meestal tussen de 30 en 40 euro maar dat is inclusief verven. ene keer heb ik meerdere kleuren andere keren maar 1! MAar nooit meer dan 40 euro

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ik heb een thuiskapper en betaal voor knippen 10 euro en voor kleuren 20 euro

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Was laatst al een topic over.. Misschien even de zoekfunctie gebruiken?

Hier €15,-: wassen, knippen en föhnen

7. pientje1

Nee, ik open mijn eigen topic.

8. pientje1

Dus jullie betalen minder. Brainwash hebben we hier ook, misschien daar maar eens naartoe gaan.

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ben al eenmaal niet naar de kapper geweest ;) ga morgen denk ik.
    Hier hebben we knip it betaal 20 euro.

10. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    30,- voor alleen knippen?!?!

Ik vond onze kapper al duur: 18,50 knippen en föhnen/stylen. Mijn man laat ook altijd nog even zijn haar wassen na het knippen ivm de losse kriebel haartjes. Dat is gewoon bij de prijs inbegrepen.

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Net geweest vandaag en ik betaal €17,50 voor knippen en föhnen.

12. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
  13. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    ik ben laatst op aanraden van een vriendin bij een kapster geweest die aan huis haar eigen salon heeft. Zag er perfect uit en heel leuk mens.
    Ik heb € 20,50 betaald voor wassen knippen föhnen en stijlen ( met de stijltang)
    Vooral dat stijlen wat ik erg blij mee, ik doe dat thuis ook regelmatig omdat ik het mooi vind en ik heb dat eens bij een " gewone" kapper laten doen; daar moest ik toen iets van € 25 voor betalen.
    Vond ik toen heel veel geld.
    Deze kapster rekent daar dus niks extra's voor.

14. pientje1

Dan ligt het toch niet aan mij dat het duur was. Ik ga verder zoeken naar een goede en minder dure kapper.

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    vriendin van mij doet dat kost 10euro

16. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn moeder knipt altijd m'n haren :D kost me een dikke kus en knuffel. Nou dat vinden we niet erg natuurlijk :) Als ik een kleurtje wil, haalt ze dat bij de groothandel. Heel handig! Als zij m'n haar niet zou doen, zou ik naar de brainwash gaan. Hoor ik goede verhalen over! En een leuke prijs!

17. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik betaal voor knippen €11,95 en voor verven 25 euro
    en als mn kapster alleen mn pony bijknipt hoef ik daar niets voor te betalen (geen moeite noemt ze dat)
    dus ben dan rond de 36 euro kwijt (inclusief drogen, stylen)
    ik ben erg blij met mn kapper!

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ga naar de best aangeschreven kapper in mijn woonplaats en betaal voor knippen en föhnen/stijltang/krultang €21,50

Ik doe altijd highlights in mijn haar dat lang is ( tot mijn BH bandje) en betaal voor highlights door héél mijn haar ( stuk of 80 folies) €41,50 inclusief stylen naar keuze

Vind het een zeer mooie prijs, vooral voor de aantal folies die ze erin doen, en zijn toch zo'n 2 uur met me bezig

19. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vind Brainwash echt vreselijk! Hier in het dorp staan er altijd wel 2 of 3 buiten te puffen, je wacht daar minstens een half uur, binnen 10 minuten ben je geknipt en ze proberen je vanalles aan te smeren.

Ik was vandaag met knippen en verven (en shampooën en mousse en föhnen) 55 euro kwijt. Zo vaak ga ik niet dus ik vind het niet heel vreselijk als ik 10 of 15 euro meer betaal dan bij een andere salon. Ben heel blij met waar ik altijd ga :)

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    19,50 voor knippen.

Ik heb andere kappers geprobeerd maar deze kapsalon bevalt me het best.

Share This Page